Příspěvky nebo odpovědi uživatele Vilém Zych.
Výpis
příspěvků
1
až
2
(2)
České daně 3:probuďme daň z nemovitosti
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
Koncepce dopravy jako evropská křižovatka
Uvedené téma je svým pojetím tak závažným dopadem do problematiky dopravy,že je není možné posuzovat odděleně od dopravy nákladní,což je oblast nejeno dopravy železniční,ale i silniční a vodní.Tuto situaci nutno posuzovat koncepčně jako celek v jehož důsledku může být koncepce řešení silniční a hlavně dálniční sítě v budoucnu naprosto odlišná od současných představ.Vysokorychlostní železnice je svým charakterem orientovatelná hlavně na osobní přepravu a i v daleké perpektivě tomuto tak asi bude,nebo alepoň převážně tak bude.Z hlediska technického a geografického je nutné projektování tohoto typu železničního spojení pojmout jako řešení zcela samostatného pojetí této sítě včetně nádraží s napojením na sítě regionálního spojení.Tato vasokorychlostní železnice umožní z územního hlediska nejen propojení ve směru východ -západ,ale propojením ve směru Ostrava-Brno i spojení ve směru sever -jih.Je samozřejmé,že se tímto výrazně odlehčí nákladní železniční dopravě.Územně se nacházíme uprostřed Evropy,ale její křžovatkou se neumíme stát nejen v železniční dopravě,ale i v dopravě vodní.Vše co je v předchozím řečeno se doslovně týká i dopravy vodní s tím,že zde převažuje doprava nákladní.Je to problematika kanálu D-O-L a díky "zeleným mozkům" jsme dlouhodbě v patové situac a totéž nastane i při projektování vysokorychlostní železnice.U takových akcí nemůže být rozhodující kriterium"žába nebo mlok" a nemůže rozhodovat návratnost investic jakoekonomická kategorie.U vysokorychlostní železnice by měla být rozhodujícím kriteriem možnost vzniku evropské křižovatky a její výtěžnosti,u kanálu D-O-L mimo totéž pak i hledisko hydrogeologické jako faktor pro možnost zajišťování vody,jejíž nedostatek hrozí již v současnosti,natož v daleké budoucnosti.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
1