Příspěvky nebo odpovědi uživatele j779.
Výpis
příspěvků
1
až
1
(1)
Reklamace kožené obuvi zn. Rieker
Dne 29.5.2015 jsem zakoupila kožené sandály značky Rieker v prodejně firmy PONOPOL s.r.o. ve Vsetíně za cenu Kč 1660,-. Ke konci srpna 2015 jsem zjistila, že se na jedné botě protrhla nit a následně povolilo prošívání. Okamžitě jsem boty odnesla na prodejnu, kde se mnou sepsali zápis o reklamaci, požadovala jsem v něm vrácení peněz. Po třech týdnech jsem obdržela zamítavé stanovisko - prý byly boty používány (že bychom si měli kupovat boty na to, aby byly vystavené na poličce?).... S takto vyřízenou reklamací jsem nesouhlasila a reklamovala znovu s tím, že budu akceptovat všechny tři možné druhy vyřízení - výměna zboží, oprava zboží nebo vrácení peněz. Druhá reklamace se vrátila do týdne, s naprosto stejným stanoviskem. Myslím, že kožené boty za pořizovací cenu 1660,- Kč od značky Rieker by měly vydržet déle než 3 měsíce. Mám od této značky zimní boty, které jsem nosila 3 zimy po sobě a jsou stále v pořádku. Mé doporučení zní, vyhněte se nákupu v prodejnách firmy PONOPOL s.r.o., Dlouhá třída 860, Havířov, IČ 27773493 !!
Dosavadní doporučení:
přečíst
(18)
Vaše doporučení:
1