Dobrý den,
chtěla bych se zeptat zda-li mi nemá kdo poradit jak řešit toto absurdní chování firmy EUROLINES česká republika. přikládám sem e-mail resp. odpověď JUDr. Hofmanna na moji stížnost. Horší chování neprofesionální a arogantní jsem vážně nezažila.... Asi neznají něco jako kontrolní reporty, protože pokud by s nimi uměli pracovat tak se jednoduše dá zjistit, že jsem jízdenku platila přes systém AMS bus kreditkou, takže vše se musí dát dohledat. To pán asi nestudoval, proto to neumí :-)Vrácení jízdného by solventní společnost, která si chce udržet zákazník, ráda udělala. ale asi jim to tolik nevynáší.
Jestli to někdo čte, poprosím o radu, kam se obrátit, abychom skutečnou společnost EUROLINES dále tímto nepoškozovali.
"K Vašemu včerejšímu emailu uvádíme:
Naše společnost Eurolines Česká republika, spol. s r.o. úspěšně existuje od roku 1996. Nevím, jak často cestujete, ale za uvedených 18 let jsme přepravili přes milión cestujících a to pouze na lince , kterou jste cestovala Vy.
Nevím, zda k vydírání ve věci vrácení jízdného Vás vedou ekonomické důvody, či zda je motivem něco jiného. Odpověď pana Mgr. Vyhnalíka je celkem otevřená a pravdivá. Pokud se Vám něco nelíbí je mu to v podstatě jedno. Opravdu dopravu nezajišťuje.
Nevím, s ohledem na elektronická média, zda se opravdu jmenujete XY. Snažím se Vám věřit, že jí opravdu jste.
Proto, vážená paní XY Vám oznamuji, že jste cestovala vozidlem tovární značky Karosa , které je prověřeno pro mezinárodní autobusovou dopravu a gtoto vozidlo je registrováno podle VIN i stávající registrační značky u Ministerstva dopravy ČR. Pokud si tam budete chtít stěžovat, zajisté Vám tuto skutečnost Orgán potvrdí. Jedná se o vozidlo s řádnými technickými prohlídkami, dle oficielního certifikátu STK nevykazuje žádnou závadu bránící provozu a dvě lehké závady vnější koroze, neohrožující vlastní provoz.
Pokud u Vás na vesnici (nepíšete kde) jezdí autobusy hezčí, vřele doporučuji jezdit těmito autobusy, případně i jezdit nakupovat do střediskové obce.Tam i zpět Vás tito dopravní krasavci zajisté odvezou a pokud se Vám líbí s nimi jezdit,. můžete i třikrát denně. Víckrát patrně nejedou.
Nepřipadá Vám trapné, že po dvou týdnech od standardní cesty a dvou odpovědích jasně stanovících názor jiných dopravců, nám neustále píšete? To opravdu jste na tom tak ekonomicky špatně, že žebráte o peníze? Z Vašeho materiálu i z našich kontrolních jízdenek Vám musím sdělit, že jste s námi dne 1.6.2014 vůbec necestovala. Pokud by ano, my máme originál Vaší jízdenky (což není pravda) a Vy nemůžete ...