tak ono to tak uplne neni, reklama na netu sice bude neustale posilovat, nicmene jako jeden z mala mediatypu, ktery bude drzet krok s dynamikou rustu internetu je prave TV. pokud se neprosadi video reklama na net v daleko vetsi mire nez je tomu nyni, tak tezko bude pozice TV ohrozena.. TV reklama je specificka a neni jednoduche ji v mediamixu nahradit, zatimco ostatni mediatypy jako outdoor ci print, rozhlas se da nahradit prave internetem, u TV tomu tak neni. Vyvoj akcii bude zavisly na oziveni medialniho trhu, pokud se bude firmam darit nebo pokud firmy budou na trh prichazet s ruznymi pobidkami a budou je chtit propagovat (srotovne, slevy atd..) budou chtit zacilit na masu a proto k tomu v majoritni mire vyuziji TV.
Asi bych vam tady mohl popsat dalsi argumenty v cem jsou neoddiskutovatelne vyhody TV reklamy , na druhou stranu verim, ze od TV reklamy nebude v blizke budoucnosti mozne cekat nejake vyrazne narusty objemu, prorustovy prostor je stale jen a pouze na internetu..