hele pijacku, s tema normama tady plasis, zamerne vid?.P
ja jen - je hezky, ze ta norma zacne paltit, ale jak ji budes uplatnovat?
pri kontrole v stk, proste neprojdes- pocitej se setrvacnosti - pac vsici jeste vyuzijou toho udelat si stk pred uvedenim v platnost.
dal - ojetina neni synonymum pro vrak. ojetina je kazde, u ktereho nejses prvnim majitelem. tudiz, se jedna i o auta ktere jsou rok, dva roky a vice stara,
limity novy normy budou zahrnovat parametricky i auta starsi vyroby, protoze aniz bych znal limity te normy, je logicke, ze nezakazou jizdu vsem autam - by si kazdej musel koupit nove auto
dale - norma odstavi vylozene vraky - ovsem majitele techto vraku jsou povetsinou financne slabsi - tudiz nove auto si nekoupi ale pujdou treba do AAA a koupi si noejsi model, ktery bude jeste vyhovovat.
no - a z tve negativni zpravy pro aaa mas razem zpravu pozitivni, pac to rozhybe nakupy u vrstev, ktere si jiz dlouho nekoupili auto a porad to odkladali, ale ted je eu donuti. ale tyto lide si nekoupi nove - viz duvod vyse - ale zase ojetinu.
tak:-) a ted sem si to podelal ,pac aa chci koupit ale timdle jsem podporil drzaky, co to jeste nevyhodili;-)
jediny problem aaa - je snizeni kupni sily obyvatelstva v dusledku krize - ale i to pro aaa muze byt vyhoda. pac lidi jezdit budou a kdyz v ramci zhorseni ekonomiky budou muset zacit setrit, pri nakupu auta spis nesahnou po novym ale zase po ojetym(myslim lidi ktery treba doposavad kupovali nova auta)
takze zase zakaznik do aaa