Nechci Ti dávat předčasné naděje, to je nejhorší....projevovalo se to tak, že se s autem chvíli nedalo jet, skoro ani se dokodrcat k chodníku. No a pak za chvilku to bylo v pohodě. Takhle jsem už nevědel co, tak dojel (z kopce, jinak to nejelo) k pumpě a zavolal, aby pro mě přijeli a odtáhli na laně. Když po hodině přijeli, tak jsem to zkusil nastartovat, a šlo samo v pohodě....Nejsem si jistej, jestli je tohle čidlo spojené s ukazatelem na palubce, nebo je to jiné čidlo...i když proč by jich tam bylo víc....Jestli Ti ovšem ukazuje blbě teploměr, tak bych to určitě řešil. Pokud je s řídicí jednotkou spojenej, tak ta z toho určitě taky není moudrá.Moc Ti ale neporadím, kde to čidlo je. Já jsem ho ani ve skutečnosti neviděl. Ale v knize Jak na to je to trochu popsaný. Je tam čidlo teploty vzduchu a čidlo teploty chladící kapaliny. To by mohlo být ono. V těch obrázcích se teda moc nevyznám, znám jen motor 2.0 8v, jiný jsem nikdy neměl. Ale je to někde blízko hadic od chlazení a má to 2-pinovej konektor. Řekl bych že je to zezadu na motoru, trochu na levé straně. Líp to popsat nedokážu, ty obrázky za moc nestojej. Jestli to můžete popsat líp někdo, kdo tomu víc rozumíte, tak se vyjádřete, já do toho moc nevidím...K těm svíčkám nevím co říct, nikdy jsem je sám neřešil (nemusel:-). Čau. Ota