Nevíte někdo, má obchodník povinnost nahrávat a archivovat telefonické hovory s klienty? Zaměstnanec Fia mne poškodil špatnou informací o fungování obch.systému, konkrétně mi tvrdil, že při vypořádávání obchodu v kobosu nemohu po tři dny uskutečnit se získanými penězi žádný další obchod, ani v kobosu. Namítala jsem, že jeho kolega mne informoval jinak, ale bohužel jsem se nechala přesvědčit o nesmyslu v domnění, že hovořím s odborníkem. Díky tomu se mi nechtěně uskutečnil obchod za podmínek, kdy už bych ho nerealizovala - nezrušila jsem ani nehlídala nákupní pokyn, jelikož jsem uvěřila, že se uskutečnit nemůže. Dotyčný člověk se mi za svou chybu omluvil, ale odmítl věc řešit. Reklamací jsem se domohla zrušení obchodu a vrácení poplatků i rozdílu v kurzu, ke kterému došlo během tří dnů v můj neprospěch. Odmítají se ale podílet na náhradě škody, která mi vznikla tím, že jsem peníze měla 3 dny zablokované a nemohla uskutečnit jiný zamýšlený nákup, kde mi utekl zisk. Najednou je to prý "tvrzení proti tvrzení". Vše samozřejmě proběhlo po telefonu, tak snad musejí mít záznamy těch hovorů??