Příspěvky nebo odpovědi uživatele Kamikadze









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Kamikadze. Výpis příspěvků 1 až 37 (37)


přečíst (1) 08.04.08 10:25  Kamikadze  (122621)

Velká Británie

poslal jsm ti mejla,máš to tam,bez přihlášení link nemaj..
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 08.04.08 10:15  Kamikadze  (122621)

Velká Británie

Blbnu na x traderu tu jejich soutěž......
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 08.04.08 09:50  Kamikadze  (122621)

Velká Británie

taky už bylo na čase aby nám jeník trochu vůči libře povylezl....To plácání bylo o ničem.:-)) 
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.07.07 21:56  Kamikadze  rad.invzavinacseznam.cz  (113988)

K některým zde uvedeným komentářům:

Zajímalo by mě, jakéže 77kové akcie to nabízíte? Možná bych Vám zkusil sehnat zájemce, napište mi na mail.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 13.06.05 11:58  Kamikadze  (27284)

Jaký vliv mají opce DB na uni příští týden?

Pánové investoři, mohli by jste mi laskavě objasnit, jak technicky proběhne zavření warantové pozice DB příští týden? Není to tak že, DB vypíše opce out of money (warana) a zaheadguje to nákupem akcie, kterou prodá pokud bude muset vypořádat platbu s warana? (tj. pokud je spot nad exercise price?) Neznamenalo by to, že pokud DB bude muset vyplácet warany, tak zlikviduje adekvátně svůj hedge v CP UNI? děkuji za fundované komentáře. Gamblingu a UNI zdar.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.03.05 15:32  Kamikadze  (74612)

Unipetrol a psychologie

Nebo taky pomalá vytřásačka, až do 80 Kč. Po poklesu to tak bývá a Greespan zase v květnu zasolí na úrocích a další prachy odtečou. Růžové brýle mámení vám půjčila opice, vyčistěte optiku a szndejte růžový filtr.  
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.03.05 13:07  Kamikadze  (74612)

v remosce

Tam se houfují  lidé, kteří nemají problematiku tolik nastudovanou a lpí na ceně za kterou koupili a vehementně se brání prodělku. Vlak jim asi hodně ujede a dostanou se do stadia, kdy budou prodávat  pod  současnou cenu.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.03.05 09:54  Kamikadze  (74612)

Blabla bla bla bla bla bal Bla ničtí rytíři

Přece to tomu tlusťochovi nedáte, aby nám cenu pod 90  srazil, na 90,10 Kč přijďte nakupovat postavte zde barikády.   Výzva pro potomky a sirotky, kdo má Cash na 90,10  postavme  nové dno co neteče.  
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 28.01.05 14:08  Kamikadze  (35859)

Koupím 1000ks

Nabídka byla smazána.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 28.01.05 14:06  Kamikadze  (35859)

Koupím 1000ks

Nabídka byla smazána.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 24.01.05 11:23  Kamikadze  (67476)

Koupím 500ks za 1170Kč

Nabídka byla smazána.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.09.04 18:48  Kamikadze  (67476)

Mám pocit...

Není mi jasné, z čeho tak soudíte, že si nějaký MM půjčoval chybějící kusy? Pokud si je nekoupil zpátky tentýž den odpoledne, klidně jich přece mohl mít dostatečnou zásobu a nepotřeboval dokupovat zpátky...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.09.04 18:42  Kamikadze  obchodyakciezavinacseznam.cz  (59558)

Nabídněte

Máte-li nějaké kusy na prodej, nabídněte mi na mail počet a cenu - pokud bude rozumná, něco bych případně koupil (stovky ks, max. 1500)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.03.04 15:41  Kamikadze  (39529)

drzim

sem zvedavej jestli budu uspesny ale neco mi v hloubi rika neprodavej...takze uvidime...lovu zdar
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 25.08.03 13:46  Kamikadze  (86818)

nad Temelínem to sviští...

...Sportovní letadlo vletělo v sobotu odpoledne do bezpečnostní bezletové zóny jaderné elektrárny Temelín. Sdělilo to velitelství vzdušných sil. Kvůli tomu, že letoun Piper 28 se nemohl spojit s řízením letového provozu, vyslala armáda hotovostní letadlo L-39 ZA (ZA=armádní Albatros). Pohyb sportovního letadla vojáci radarem sledovali až do přistání.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.05.03 12:29  Kamikadze  (85591)

Aktuální 6 měs.průměr?

Neví někdo náhodou přesnou hodnotu 6měs.průměru ?? Díky
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.05.03 12:09  Kamikadze  (85591)

Konec strnulosti kurzu.  Porosteme ?

A kolik teda je ta aktuální 6měs.průměrka? Nějak se mi nezdá,že by to přímáky mohly až tak výrazně ovlinit,když aukční ceny vcházejí spíše pod 200
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.05.03 12:00  Kamikadze  (85591)

Konec strnulosti kurzu.  Porosteme ?

Průměrný kurz podle mě musí být pod 200,stačí si letmo prohlédnout kurzy zpětně (jsou v posl.6měs. max.mírně nad 200,a to vždy jen na pár dní). Ale zeptal bych se - kde se dá najít na Fiu ta tech.analýza,kde píšou 230,- ??
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.12.02 11:57  Kamikadze  (23362)

200 denni prumer je porad jeste 300

Pozor, řekl bych, že ta průměrná cena je k cca 18. LISTOPADU - teď už jsem zřejmě data na těch stránkách placené, proto nepřístupné. Nemáte prosím někdo aktuální hodnotu 6 měs. průměrné ceny??? Děkuji
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.10.02 17:28  Kamikadze  (11179)

Slovo do pranice

Já si myslím, že aspoň zhruba se z těch starých údajů o akcionářské struktuře vycházet dá, protože vyjadřuje minimální možný podíl v držení "velkých" - otázkou samozřejmě je, o kolik případně svůj podíl zvýšili, ale nedovedu si představit, že by rozpustili na trhu svůj balík směrem ke drobným akcionářům. Proto z těch údajů vycházím. Ale souhlasím, že ve fondech je asi jenom minimum Rádia.

Ještě k těm GDR. Rozumím tomu správně, že v podstatě to je jenom určitá forma distribuce (nebo spíš obchodování) akcií ČRa, která pro nás, jako akcionáře, v podstatě nemá žádný praktický vliv, kromě toho, že vlastně netušíme, kdo přesně těch cca 10% akcií v držení Bank of NY skutečně vlastní? Jsou to prostě pro nás "normální" akcie ČRa bez jakýchkoliv privilegií nebo výhod?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.10.02 13:29  Kamikadze  (21763)

Slovo do pranice

K jakému podílu volných akcií na trhu jste došel? Jestli vycházím správně z údajů k 31.12.2001 prezentovaných na valné hromadě, je souhrn akcionářů s podílem pod jedno procento dohromady 14%. Pokud si několik málo procent odečtu(kdyby Netla skoupila na jaře cca 1,5 % k těm, co už měla, po drobkách z trhu) vychází mi to stále nad 10 procent. Netroufám si odhadnout, kolik z toho mají fondy (pátral někdo v portfoliích těch našich největších? Já jsem jenom letmo mrknul na PIAS - v Rentiérském a Křišťálovém je dohromady cca 60 000 ks, tj. cca 0,2%), ale asi to opravdu dá dohromady s bídou tak 1, max.2 % za všechny fondy. V každém případě si ale myslím, že pro BIVI není tak úplně od věci zrušit veř.obchodovatelnost a přikoupit ještě pár procent  od těch, co to pak budou muset anebo budou raději chtít prodat... Jenom si vzpomeňte, jakou doslova paniku na jaře vyvolala představa, že budou ČRa staženy z trhu a sloučeny s Kajmanskou CRAL(nebo jak to tehdy bylo konstruováno).A to tehdy 6měs.průměrka byla snad i hodně nad 400,-Kč! Myslím, že pokud to BIVI šikovně naaranžuje, posbírá relativně dost kousků od vyplašených - koneckonců, komu je příjemná představa, že bude mít na neznámou dobu neobchodovatelné akcie? Není to jistě žádné terno a kdoví, kolik z těch, co by teď ještě tvrdilo, že vydrží, pod tlakem okolností a nejistoty raději vzdali. Pro BIVI z toho nemůže koukat snad žádná nevýhoda nebo riziko (možná dokonce ani v jeho bilanci se nízká tržní cena nepromítne??Účtuje zřejmě v pořizovací ceně??), takže nevidím jediný důvod, proč se tímto - podle mě - naprosto elegantním a čistým způsobem nepokusit vyzobat ještě pár drobečků... Kromě toho - bohužel - můžou vymýšlet i daleko horší konstrukce, tam už by ale zřejmě potřebovali "vhodné" znalecké posudky, a to už zavání kriminálem (přece jenom už není divoký východ a už teď vím o několika lidech, kteří by si to rozhodně líbit nenechali...)

 Opravíte mě v odhadu zbývajících volných akcií na trhu? A nevíte, jak přesně je to s GDR certifikáty? Ty byly vyměněny za podíl Bank of N.Y? Co to vůbec je za papíry a k čemu jsou dobré?? Jak je to s jejich hlasovacím právem? Co se s nima bude v budoucnu dít? Děkuji

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.10.02 20:31  Kamikadze  (10128)

200 denni prumer co tu kdosi chtel :) celkem porad slusnej

Děkuji za tu informaci o průměrce.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.10.02 20:29  Kamikadze  (10128)

Jaké tipujete minimum??

Docela by mě zajímalo, jaké tipujete (řekněme v horizontu půl roku) minimum? Třeba jenom instinktivně, dojmem, tušením...(ale prosil bych nějaké reálnější hodnoty než -45,60 Kč;-). Já si zkusím nadhodit cca 150,- Kč (tj. nějakých rozumných asi 20 procent níže oproti nynějšímu kurzu). Kdo dá víc? Kdo dá míň? 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 16.10.02 13:44  Kamikadze  (15759)

Výpočet průměrné 6 měsíční ceny

Rád bych se zeptal, jestli by byl někdo informovaný ochoten napsat postup při výpočtu průměrné ceny při povinném odkupu. Je to vážený průměr(zobchodovanými kusy), z jakých cen se vychází(denní průměry,závěrečné kurzy...), jaké trhy se započítávají(SPAD,KOBOS,RMS...) atd.?  Nebo snad SCP eviduje automaticky denně nějaké své výpočty těchto 6 měsíčních průměrů a stačí si to tam snadno zjistit? Nebo má náhodou někdo  s diskutujících dokonce svůj spolehlivý výpočet (např.nějakým chytrým software) ??? Předem děkuji

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 16.10.02 01:54  Kamikadze  (15782)

Koupit 10 lotů, no problema, ale prodat?

Ano, úplně s Vámi souhlasím, taky se mi už delší dobu zdá, že to skončí jednoduše tak, že se zruší veřejná obchodovatelnost s co nejnižší cenou při povinném odkupu.Pokud BIVI nemá nějaký jiný důvod, proč to uspěchat, klidně si ještě počká na průměr kolem 200 Kč, ono to zase tak daleko není, zvlášť, když se jim ještě trošku podaří "zatlačit". Přijde mi to velice elegantní a čisté (teda,až na tu případnou kurzovou manipulaci,ale kdo a jak by jim něco takového dokázal?).
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.10.02 15:49  Kamikadze  (14392)

Za kolik jste nakupovali ? 150 nebo 500? Jsou v tom dane..

Ne, stále nemám jasno... Pokud je DB prostřednictvím BIVI a ČRa v RaMo a zároveň prostřednictvím C-Tel a ČTel v ET, tak to nikoho na UOHS netrápí? Jenom proto, že tam nefiguruje rovnou, ale přes několik "pater" v tom "stromečku" ovládajících a ovládaných firem?

PS: Koukám,že ta diskuze chvílemi připomíná Mládkovu zkratkovou píseň "Z ČSSR do NDR jedu přes PLR..." nebo tak nějak;-)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.10.02 11:31  Kamikadze  (15061)

Za kolik jste nakupovali ? 150 nebo 500? Jsou v tom dane..

Tohle:

"UHOS kritizuje společné vlastnictví mobilních operátorů (ET vs. RM) a pevných operátorů (ČTel vs. Ctcl). Zatím nikomu nevadí společné vlastnictví ČTel a ČRa. Proto se DB nemusí (zatím) až tolik namáhat a změny pozic čekají pouze TDC."

 mi právě není jasné - vždyť přece vlastnictvím ČTel a ČRa budou DB+TDC mít majoritu v ET a cca 40% v RaMo. Že by UOHS zajímaly jenom majoritní podíly, a tímpádem mu to nevadí?

Nevíte, jestli "mistři" dělali nějaký ten "správný" posudek i na Contactel? Nějak si to moc z VH nevybavuju. Trochu (dost) se mi ten scénář nákupu Ctctl do ČRa nelíbí, zvlášť, když se může stát, že do Ctcl asi budou z ČRa cpát další peníze, aby se nepoložil(netuším,jak si vede a jaké má výhledy do budoucna, ale nedělám si iluze...) Určitě si to nechají zase "odporně" ohodnotit, pokud už se tak nestalo

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.10.02 22:14  Kamikadze  (22458)

Pohádka na dobrou noc

BIVI verze pohádky: Prosinec 2002 založena CTL (Czech Telecom Limited), sídlem Kajmanské ostrovy, jaro 2003 znalecké ocenění podílu v ČT na 10 mld+2 mld opce...  Dobrou noc, děti...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.10.02 22:03  Kamikadze  (22458)

Za kolik jste nakupovali ? 150 nebo 500? Jsou v tom dane..

Pro Petra666: Napsal bych Vám na Váš mail také, ale nejspíš jste jej opomenul uvést (nebo si ho možná neumím vyhledat:-).

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.10.02 21:01  Kamikadze  (22458)

Za kolik jste nakupovali ? 150 nebo 500? Jsou v tom dane..

Bylo by hezké, kdyby to nezamýšleli, nechtěli si zbytečně pálit prsty operací na(za) hranicí zákona a spokojili se s tím, že levně nakoupí (třeba při vyhlášení odkupu před zrušením veřejné obchodovatelnosti) co nejvíce dalších akcií ČRa. Časový horizont se dá asi opravdu jenom tipovat, ale kdyby neprobíhalo posuzování jejich nákupu Telecomu antimonopolním úřadem, určitě by neměli kam spěchat. Takhle je tu souvislost s Č.Telecomem ,případně s oddlužováním a restrukturalizací DT, potažmo T-Mobile...- a tam asi těžko dohlédnout, na všechny ty možné souvislosti. Takže prozatím mě osobně (kromě toho, že tu někdo zmínil, že se OBA DVA společníci BIVI budou muset nějak zbavit vlivu v jednom z mobilních operátorů) nenapadá nic, proč by se mělo spěchat s "konečným řešením otázky ČRa". Než se vyvinul prodej Telecomu, měl jsem takovou představu, že budou ještě tak půl roku až rok (radši víc,než míň...) postupně přidušovat cenu ČRa (informačním mlžením a případně i intervencí na trhu, tím spíš, když k tomu navíc nahrává globální situace na trzích), a až bude dostatečně nízký šestiměsíční průměr, zruší se veřejná obchodovatelnost... Připadá mi to docela elegantní...nepřipadá mi nereálná výsledná hodnota ne o moc vyšší jak 200,-Kč. Ještě jsem taky zvědavý, co provedou s Contactelem, cca před měsícem tady měli pánové Petr5 a realista zajímavou diskuzi na téma "Contactel - fantazii se meze nekladou", tam ale přemýšleli nad tím, že podílu v ČRa(respektive v BIVI) se bude zbavovat akorát TDC. To mi ale není jasné, proč by se jeden z účastníků Bivi měl zbavovat podílu (kvůli Č.Telecomu), ale druhý ne?? Proč by TDC nesměl vlastnit obojí a DB ano?? Vím, že snad i v tisku proběhlo něco v tom smyslu, že TDC zvažuje,jak se vypořádat se situací po nákupu Č.Telecomu, ale nechápu, jak to, že tam nebyla zmínka i o DB? Vysvětlil by mi to někdo? Jen doufám, že nezkusí vytunelovat ČRa nákupem Contactelu za drahé peníze. Nevíte prosím někdo, jestli i na Contactel existuje znalecký posudek, ať víme podobně jako u RaMo, jaké můžou být nepesimističtější varianty...??
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.10.02 17:31  Kamikadze  (19841)

RM-CRAL-BIVI jak to tedy je?

To je sice pravda, že se prodej uskuteční podle Kajmanského práva, ale myslím, že taková nevýhodná operace zavání taky trestním právem. Ale tady se asi teď zasekneme, protože to by chtělo spíš právní rozbor... Kromě toho, na Kajmanech by (myslím?) měla platit anglosaská jurisdikce, a doufám, že ani v té není normální a beztrestné prodávat něco pod cenou za účelem okradení minoritních akcionářů...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.10.02 16:56  Kamikadze  (19841)

RM-CRAL-BIVI jak to tedy je?

Úplně s Vámi souhlasím, akorát si nemyslím, že by snižovali prodejní cenu několikamiliardovým poradenstvím, ale že je riziko, že mohou rovnou prodat za cenu o něco (asi o velmi málo) víc, než je posudek - a budou z obliga... Spíše přemýšlím nad tím, jestli se nemůže stát třeba i to, že do mateřské ČRa doputuje jenom oněch 5,1 - když totiž CRAL za prodej RaMo víc peněz nedostane, těžko vykouzlí ty dlužné 2 mld za opci. Jediné, co mě napadá je, že tohle už by bylo snadněji napadnutelné (CRAL by vlastně prodávala se ztrátou, protože vlastně ze znaleckého posudku mohla vyplývat celková cenu na 5,1+2 mld.Nejsem ale právník a tak netuším, jestli by se to vůbec přímo z posudku dalo vyčíst, jestli nejsou ještě jiné souvislosti, vlastně ani nevím, jak odůvodnili na VH ty 2 miliardy za opci. Dozvíme se tak všechno asi až tehdy, kdy už bude po všem. Možná se pak v případě realizace černého scénáře může spojit několik (byť drobných) akcionářů, a pokusit se nenechat se vyšplouchnout bez boje. Přece jenom se už nepíšou devadesátá léta...i když by to jistě byl běh na dlouhou trať, nemuselo by to třeba být úplně zbytečné...a určitě by bylo poměrně dost takových, co by v tom ztráceli řádově statisíce až miliony, to už by se pak společný postup vyplatil... Co Vy na to?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.10.02 14:03  Kamikadze  (19747)

Za kolik jste nakupovali ? 150 nebo 500? Jsou v tom dane..

Bohužel je tady (řekl bych silné...) riziko, že prodají jenom za to, co musejí (5,1 mld) a dokonce ČRa nedostane ani ony další 2 mld od Kajmanů za opci, protože prostě na Kajmanech bude jenom 5,1 mld - co myslíte?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.10.02 13:35  Kamikadze  (19747)

Za kolik jste nakupovali ?

Tyto odhady (10 mld) jsou z doby ještě před tím,než se na VH ČRa představenstvo pochlubilo, že má znalecký posudek na cenu 5,5 mld za podíl v RaMo. Opci na nákup RaMo za tuto cenu zároveň prodalo Kajmanské CRAL.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.10.02 14:03  Kamikadze  (11389)

dno

Neměla by se k této ceně (5 mld) připočítat ještě cena opce (teď si nevzpomínám přesně, ale cca 2 mld), kterou ČRa poskytly (prodaly) Kajmanské CRAL ? Nebo se z nich CRAL snadno vykroutí, když prostě nebude mít čím zaplatit (prodá totiž za stejných 5 mld,jako koupí...)?? Má někdo představu,kolik by nakonec mělo připutovat do mateřské ČRa ??
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.03.02 10:53  Kamikadze  pracovzavinacseznam.cz  (21060)

Koupím akcie ČRa přes SCP

Dobrý den, uvažuji o nákupu akcií ČRa přes SCP, řádově koupím stovky až  tisíce ks. Pokud máte zájem v nejbližší době prodat tyto akcie, zašlete Vaši nabídku s uvedením počtu ks a Vaší představou o ceně, odpovím obratem. Adresa: pracov@seznam.cz
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 30.01.02 12:19  Kamikadze  pracovzavinacseznam.cz  (13340)

Koupím pár akcií NH

Řádově uvažuju o stovkách kusů (může být i menší množství) za aktuální cenu (okolo 15 - 25,- Kč). V případě zájmu nabídněte na: pracov@seznam.cz
 Děkuji
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:


1
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  678.00  +1.19% 
 ČEZ  914.00  -0.76% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 163.00  +2.11% 
 GEN DIGITAL  560.00  0.00% 
 GEVORKYAN  256.00  0.00% 
 KOFOLA CS  282.00  -0.70% 
 KOMERČNÍ BANKA  784.50  -0.19% 
 MONETA MONEY BANK  96.10  -0.41% 
 PHILIP MORRIS ČR A  14 900.00  -0.27% 
 PHOTON ENERGY  44.80  +0.45% 
 PILULKA LÉKÁRNY  177.00  0.00% 
 PRIMOCO UAV SE  800.00  -1.23% 
 VIG  774.00  +0.52% 
Komodity online
 Ropa 83.92 USD 17.05   
 Zlato 2415.48 USD 17.05   
 Stříbro 31.50 USD 17.05   
 Káva 205.83 USD 17.05   
 Cukr 18.11 USD 17.05   
 Bavlna 75.96 USD 17.05   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.