Příspěvky nebo odpovědi uživatele Vědma
Příspěvky nebo odpovědi uživatele Vědma.
Výpis
příspěvků
101
až
150
(1426)
Téma: Praha se loni rozrostla o 27 406 lidí, bytová výstavba za tímto trendem stále výrazně zaostává
Co nevyuzite byty dedo?
Už se zvedly najmy, aby se motivovali vlastnici k pronajmu? :) aha.. porad nic jo? No tak nac kupovat, kdyz se neda rentabilne pronajimat.. Desitky tisic lezaku.. a pridame dalsi? Fňukno. Zdravím zoo tábor.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
Téma: Čubr (ZDR Investments): Kapitál z fondů peněžního trhu by letos měl zamířit (i) do realitních fondů
Ano je potřeba pořádně lidi odrat
Takže podrzet vyfukujici se sektor, ktery rostl nekolikanasobne nad inflaci. :) good luck duverivci
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
Pěkný článek až na poslední odstavec
Růst nemovitostí není nikoho cílem. Fondy a jejich pisálky vůbec neřešte, ty se nám jen třepou v posmrtné křeči. Do nemovitostního letadla už peníze nejdou, tak pouze získávají čas na vyvádění peněz.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
Perpetuum mobile
Je zase ale lepší, když otrokáři padnou, a silní podnikatelé, kteří fakt vydělavají na svoje lidi, slíznou vyšší zisky. Tahle nízká nezaměstnanost nikomu neprospívá.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
Nejlepší je
Dál tam nemam nic statisticky penězi významného (kovy a dluho), slusne bydlení ve velkém městě centrum a propad i na třetinu (zrejme nesmysl) bych trochu zapil, ale holt co.. rodina.. není snadné se přesunout. Cash mi přestane vyhovovat az v ni zacnu ztracet, chtelo by to jen lepsi pojisteni nez 100k€/instituce/klient, jeste mam par mesicu cas. Věřím, ze se to na trzich vcas vyřeší. Moneyprint bych nakonec asi vyuzil, ale cokoliv nad 3% za moneyprint nepovazuju. Jak rikam... nevidim obrat k růstu, a bez růstu je společnost naruby. Bez rustu neni rust. V čem "proděláváš" ty? Hlavní věci...
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
Nejlepší je
Chápeš to správně. Nakupuje se dole, prodává nahoře. A to nahoře bylo.. dva roky zpět. Ta dekáda je OK, neberu ti to. Já si teda raději vezmu něco, co poroste. Dekáda je pro mě smrtelníka příliš vyznamné období.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
Nejlepší je
Odpovidam, kdyz se ptas. Osobně čekám až další volební období, teď budou jen dlooouhé kvartály obecného nerůstu. Nevidím tu opravdu jediný růstový signál. Naopak protisignálů je mraky. A z trhů jsem pomalu zmizel (až na drobné), bo taky jsem si všiml.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
Sazby hypoték dolů
Nikdy neni full stop, ale reality se točí fakt hrozně málo. Na par chudaku kupujících jarní FOMO zabralo, a par prodavajicich udelalo zivotni deal prodejem na poslední chvili. Ale tak jak inflace neni uz tema, na rok nebudou nemovitosti tema. Budou jine trable... nezamestnanost a tak. Trend je ted zcela jasny. Kdo nesouhlasí, nechť rychle specha pro penize do banky.. ale i 4% pokles/rok a 4% urok znamena, ze i hloupe penize pod polštářem jsou vyhodnejsi. Život je tak snadny, někdo to holt rad slozite.. Po roce 2000 nikdy nebyly nemovitosti tak predrazene a nevyhodne. Pred 2018 bych s vama souhlasil, NE TEĎ. S ubytkem lidi cekejte do 15 let, ze budou nemovitosti takrka bezcenne. Ale klidně slepě vpřed, pravdou je, že vyjma zdraví, si každý za sve ne/štěstí může sám.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(2)
Vaše doporučení:
Nejlepší je
Nemovitosti samozřejmě klesají, tak si je nechte a plaťte úroky. Já vynechám. Štěstí, to je to, co nás pohání. Pokud považujete 5% hypo na např o 100% napálenou novostavbu za štěstí, zároveň při 2% inflaci, prosím. Lidem v blázinci konec konců stačí ke štěstí mnohem méně, než toto.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(7)
Vaše doporučení:
Sazby hypoték dolů
Radime, pokud se nás jen nesnažite manipulovat, pak sázíte zle. Nemovitosti nemají kam růst (jsme historicky i evropsky nejdražši, a klesá to všude). Na koupi domu nebo stavbě nic nikdy fakticky nebylo. Kdo chce/chtěl, má. Jen jde o to, že dnes je pořízení zatracený neekonomický nesmysl. Dle inzerce je cca 3x tak výhodné být v nájmu (ale za inzertní ceny nikdo nakupuje). Znatelně ceny cihel neporostou minimálně do 2030. Vsaďte se, o co chcete ;) Někdo je ochoten koupit auto za milion, i když najede 5tis/rok. To, že mi na něj ale někdo levně půjčí neznamená, že půjdu a koupím, když nepotrebuji. Nene :) To raději půjdu "na penzi" ve 40ti. Svoboda přátelé, té nedosahnete koupí assetu v ATH. Ale nebudeme směšní, nikdo z nás teď nekupuje a víme proč ;)
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(3)
Vaše doporučení:
Sazby hypoték dolů
Copak ty? Désolé. Proč? To že jsi bez peněz ještě neznamená, že se musíš litovat? Máš chlapa? Máš děti? Máš obydlí, jídlo, vzdělání? A jo, ona by chtěla více, a to, co vůdce slíbí, jí jiný nedá.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
Konečně realitní optimismus
Děda z EKOSPOLU sice stale chce marže 150%, a šíří FOMO. A tedy neprodává.. ceny ale spadly, a stale ještě padají, a budou, stejně jako sazby hypoték. Utlum vystavby 20% za rok. Kupující se radují a čekají, prodávající mají vykrouceny krk jak se otáčí za ujetým realitním vlakem 2021/2022.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
Sazby hypoték dolů
Sice bys ráda, ale nemovitosti jsou stále drahé (inzerce 30% nad realem prodejů, a real stale drahy vuci rentingu). Žádný strom do nebe fakt neroste, a ty dlužís vysvětlení pročpak tlačíš to ocividne FOMO pro chudaky. Ale chápu, že to není snadný. Peníze levné (úroky blizko inflace) nebudou hooodne dlouho. Dlužníkům přeji dlouhý zivot!
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(5)
Vaše doporučení:
Téma: Výstavba nového bydlení krizi nevyřeší. Stát musí zdanit statisíce volných bytů, a dostat je na trh
To je snadné
Nemovitosti už spadly, a v inzerci přibývá, děs. Počkejte si až prodejci vystřízliví, a žádejte min 30% slevy z inzerované ceny. Jedině tak se totiž teď prodává.. ostatní čekají na další propad, nebo smrt. To první přijde dřív..
Dosavadní doporučení:
určitě nečíst
(4)
Vaše doporučení:
kde je kruci ten cut?
neke, v srpnu/červenci jsi o cutu básnil, ale konkretni jsi az ted.. diky aspon za to, tak pisu si tedy kveten... to uz si ale do tehdy tu krizicku prizname, ne? Co je na krizi kůl fakt nevim. Snad jen ty levnejsi baraky, ale dekuji..., nepotrebuji. At si je koupi zbohatlici z UA, kteri jedini zachranuji demografii.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(2)
Vaše doporučení:
kde je kruci ten cut?
Cestáři? Denisi? Deprese? Soft landing.. ROFL
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(2)
Vaše doporučení:
Bankovní rada ujisťuje
Snad už máte 10 hypo, fantasto. Vy dlužníci budete radi, kdyz nebude deflace ale jen pětiletá stagnace cen. Dovedete vysvetlit, proc koruna dnes posilila? :)
Dosavadní doporučení:
přečíst
(5)
Vaše doporučení:
FOMOó jedém
Fund. Stačilo.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(2)
Vaše doporučení:
Deflace.
Hypotekarum vyhovuje inflace. Takze jeste jednou, na co přesně se těšíš?
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
Závěry žádné? Clickbajt na pokles cen bytů se moc nenosí
Pravda, ten propad dolů se brání - o to déle budeme ve stagnaci. Dle realizovaných cen můžete vidět, že třeba starší byty ani po roce 2010 nespadly nijak rychle (ne tak rychle, jako to padá teď), ale než se vyhrabaly zpět trvalo to i tak 6 let.
závěr: Hlavně to nikde neříkejte, ale nemovitosti jsou předražené. I novostavby pomalu ale jistě klesají. Není kam spěchat.
závěr: Hlavně to nikde neříkejte, ale nemovitosti jsou předražené. I novostavby pomalu ale jistě klesají. Není kam spěchat.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(4)
Vaše doporučení:
Téma: Akcie ČEZ
... muniční iniciativa
Pijáku, vy budete i na burze pěkný zbabělec, že?
Dosavadní doporučení:
přečíst
(10)
Vaše doporučení:
Aurenta zase láká chudáky
Nejlepší nákupy jsou nákupy v ATH ;-) neb k čemu dochází po "explozi" víme.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
Hodláte stále přifukovat?
Přemku, zklamu Vás, ale snížení cen není nikoho cílem. Není, nebylo a nebude. Důvod k oslavě je ale už jen proto, že ceny dále nerostou tak rychle (cílem jsou +2% ročně). Tak to holt ve světě chodí, na to se pro Vaše dobro připravte. Ano, díky tomu, že jsme měli vysokou inflaci můžeme čekat rok/dva snad něco i méně než 2%, uvidíme.
Velmi neefektivní bylo předchozí zastupitelstvo, současná rada ČNB, naši podnikatelé, neefektivní je i aktuální vláda, ale hlavně, neefektivně jsme se chovali my lidé. Ceny všeho opravdu nemusely tak růst, kdybychom v panické hrůze z lockdownů a inflace samotné vše nevykoupili, nepřekoupili. Od zájezdů, přes pejsky, po nemovitosti.
Čech zná dvě předchozí měnové reformy. Pokud jen zavětří možnost inflace a znehodnocení měny, hned vidí rudě a všech volných prostředků se zbaví. Čímž vlastně znehodnocení způsobí ještě větší. Vystřízlivění z toho amoku DNES nás snad poučí, že je jiná doba. A možná ne? Spousta lidí nějak odmítá přiznat, jsou rok v podstatě fixní ceny :-) a např. jídlo nám dokonce klesá.
Velmi neefektivní bylo předchozí zastupitelstvo, současná rada ČNB, naši podnikatelé, neefektivní je i aktuální vláda, ale hlavně, neefektivně jsme se chovali my lidé. Ceny všeho opravdu nemusely tak růst, kdybychom v panické hrůze z lockdownů a inflace samotné vše nevykoupili, nepřekoupili. Od zájezdů, přes pejsky, po nemovitosti.
Čech zná dvě předchozí měnové reformy. Pokud jen zavětří možnost inflace a znehodnocení měny, hned vidí rudě a všech volných prostředků se zbaví. Čímž vlastně znehodnocení způsobí ještě větší. Vystřízlivění z toho amoku DNES nás snad poučí, že je jiná doba. A možná ne? Spousta lidí nějak odmítá přiznat, jsou rok v podstatě fixní ceny :-) a např. jídlo nám dokonce klesá.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(2)
Vaše doporučení:
Až pětiletá inflace klesne na 5*2 t.j. 10% pak bude teprve inflace OK
Prostředky pro daný cíl by byly, ovšem byste nenávratně zlikvidoval produkci, hdp, atd. Efekt i pro běžného ovčana by byl ještě horší než inflace v minulosti.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(10)
Vaše doporučení:
Děkujeme voliči slepence
Kruci, kde je depka? Tohle nemůže zůstat bez odezvy :D
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
To je smutné že se najdou mnozí idio**.
Jde o davovou iluzi napakování se. Protože typický HODLer zisky nakonec nevybere. Zbudou jen jedinci v plusu.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
hned vedle zprava z ciny
Ktera rika ze evergrande a spol nedostanou záchranný padak.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
Deflace.
Já malou deflaci čekám taky, a že půjdou sazby dolů je jasné. Jen by mě zajímalo, na co se, soudruhu, těšíš.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(5)
Vaše doporučení:
Re-kla-ma na realitní chudobu
Přesně jak píšete, čekáte-li inflaci, vyplatí se chránit se. Proto ten až nesmyslný růst 2021 a 2022. Teď inflace skončila, takže je zbytečné chudnout v nemovitostech. Ale klid, můžete zase začít prodávat hrnce, tak jako dřív.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
Je třeba dodat že meziroční
Není třeba dodat nic. Ceny nerostly celý minulý rok. Přesně to nám teď reflektuje vypočtená inflace (každý ví co je inflace a co index cen, ne?). Ale kdo chce řvát, ať si řve. Zrejmá potřeba vnitit pocit zdražování ostatním..
Pro normální lidi je na chvíli po stresu. Příští měsíc čekejte meziměsíčně pokles cen ;-)
Pro normální lidi je na chvíli po stresu. Příští měsíc čekejte meziměsíčně pokles cen ;-)
Dosavadní doporučení:
určitě nečíst
(9)
Vaše doporučení:
Patria v roce 2024 tvrdí že nemovitosti nabírají dech!
To jen, kdybyste snad někdy (i v budoucnu) chtěli vědět, jací jsou to pitomci, a jak "dobří jsou to poradci". Poradci pro tchýně.
https://fred.stlouisfed.org/series/MSPUS
Já tam tedy vidím jasný pokles přelomem roku 2023/2024. A stay tuned! Tak nevím, co vám nabírá dech.
https://fred.stlouisfed.org/series/MSPUS
Já tam tedy vidím jasný pokles přelomem roku 2023/2024. A stay tuned! Tak nevím, co vám nabírá dech.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
každý má mozek a umí číst
Opravuji: Kdo koupil 2011 za $1800 je max 2% up, tedy HLUBOCE POD INFLACÍ.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
Rusi nemají nic než zlato
Svoje peníze nehodlám dát do CZK a vložit na 100let do slamníku. Pravda je, zlatá sekta přesně tohle se svým kapitálem dělá, je to pro zlato normální use-case (všichni jen nakupují, nikdo neprodává). Zlato je jeden z dobrých prostředků pro takto dementní chování. Pokud se divíte, jak je to možné - kde že jsou ti prodejci? Tak to je proto, že se zlato vyrábí a přibývá jej (za cenu kolem $1000 až $1400, důl od dolu).
Takže když si chcete něco na 100let ukládat a inflací ztrácet (inflace není a nebude vykryta zlatem), tak prosím. Já tedy mám život před sebou (snad, Putinovci, držte se od naši země dále), a hodlám být vysoko nad inflací.
Takže když si chcete něco na 100let ukládat a inflací ztrácet (inflace není a nebude vykryta zlatem), tak prosím. Já tedy mám život před sebou (snad, Putinovci, držte se od naši země dále), a hodlám být vysoko nad inflací.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
Vlhký sen investorů
Zlato se nakupuje, když je levné, a ne v bublině (jako je teď). Nemá kam v současné době růst. Viz můj předchozí příspěvek.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(2)
Vaše doporučení:
každý má mozek a umí číst
Tohle je trapas. To tedy fakt nemyslím! :D Ten, kdo kupoval 1980 za $600, tak je pod inflací - jen do 2.5% za rok, to je dost smutné, že? Kdo koupil 2011 za $1800 je max 2% nad inflací. A to ještě záleží, jestli to ovci docvakne, že teď je čas prodeje, aby ten mizernej zisk ve skoro ATH vybrala. Nikoho takového však neznám ;-)
Dnes to není žádná historická specialitka, zlato již někdy v minulosti bylo předražené, a je i dnes. Investujte si a čekejte 10 let, abyste prodali dráže, než dnes nakupujete :-) já do té doby ale budu průměr min. 7%/rok (mj. i díky zlatu, které ale nakoupím tehdy, kdy se nakupovat má). A budu na dvojnásobku nominálu a nad inflací.
Já jsem relativně zastáncem zlata. Ale když se vyplatí držet něco jiného, jsem dobrým hospodářem.
Dnes to není žádná historická specialitka, zlato již někdy v minulosti bylo předražené, a je i dnes. Investujte si a čekejte 10 let, abyste prodali dráže, než dnes nakupujete :-) já do té doby ale budu průměr min. 7%/rok (mj. i díky zlatu, které ale nakoupím tehdy, kdy se nakupovat má). A budu na dvojnásobku nominálu a nad inflací.
Já jsem relativně zastáncem zlata. Ale když se vyplatí držet něco jiného, jsem dobrým hospodářem.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
Frajt: Nemovitosti jsou to NEJ co teď 2024 můžete koupit!
Určitě!!! Radime, volné (likvidní) prostředky mám, ale nejsem guma. Pohyb není vůbec žádný, takže si hledejte jiného osla.
"Neveřejné nabídky" jsou vždy jen snahou vy***at s protistranou, která má pocit "podpultového prodeje a tím větší výhodnosti", takže na takové transakci jistě jedna ze stran prodělává. Každý normální člověk inzeruje na vícero serverech. Ale realitní sektor je zkrátka prolezlý špínou. Naštěstí došlo 2023 k zúčtování, a věci se vyřeší samy ;-) takže posílám Brichtu.
Fakt selsky -> vidím, že jsou nemovitosti vůči příjmům a tedy nájmům cca 2x dražší v ČR než v celé Evropě. V Evropě se trh s realitami bortí - a to tam mají levno. USA taky bouchá, každý den zprávy.. Čína TOTÁLNĚ v realitním lejnu. Rusko raději ani nebudu zmiňovat, tam je exodus, lidi nechaj dům ležet a zdrhaj. Ale jóooo, v ČR se nic neděje, tady bude vše za 5 let 2x tak drahé!
Demografie na prd. Díky jednorázovce z UA jsme nespadli do mínusu, a lidí už přibývat nebudeme (možná dožití způsobí dočasné přibývání, ale to jen bude vytvářet tlak na domovy důchodců).
Bože jak hloupí my Češi jsou, že si myslíme, že nemovitostní sektor je zdravý, a ještě poroste - rychle a citelně. Tu jsem si fakt poprskal monitor.
Éra levných peněz je za námi, inflace je za námi, takže libovolná jiná investice zhodnotí peníze nadinflačně, nemovitosti naopak peníze znehodnotí i v nominálu.
Čeká nás velká korekce, nebo opravdu nekonečná stagnace, takže investice do cihly se nevyplatí. Kdo není hloupý, nebo nedostane 50% slevu, rozhodně nekoupí ani nevezme hypo. Ale každá ovce nechť si zařídí chlívek, jaký chce. Kdo ví, kolik je 1+1, chápe co říkám.
"Neveřejné nabídky" jsou vždy jen snahou vy***at s protistranou, která má pocit "podpultového prodeje a tím větší výhodnosti", takže na takové transakci jistě jedna ze stran prodělává. Každý normální člověk inzeruje na vícero serverech. Ale realitní sektor je zkrátka prolezlý špínou. Naštěstí došlo 2023 k zúčtování, a věci se vyřeší samy ;-) takže posílám Brichtu.
Fakt selsky -> vidím, že jsou nemovitosti vůči příjmům a tedy nájmům cca 2x dražší v ČR než v celé Evropě. V Evropě se trh s realitami bortí - a to tam mají levno. USA taky bouchá, každý den zprávy.. Čína TOTÁLNĚ v realitním lejnu. Rusko raději ani nebudu zmiňovat, tam je exodus, lidi nechaj dům ležet a zdrhaj. Ale jóooo, v ČR se nic neděje, tady bude vše za 5 let 2x tak drahé!
Demografie na prd. Díky jednorázovce z UA jsme nespadli do mínusu, a lidí už přibývat nebudeme (možná dožití způsobí dočasné přibývání, ale to jen bude vytvářet tlak na domovy důchodců).
Bože jak hloupí my Češi jsou, že si myslíme, že nemovitostní sektor je zdravý, a ještě poroste - rychle a citelně. Tu jsem si fakt poprskal monitor.
Éra levných peněz je za námi, inflace je za námi, takže libovolná jiná investice zhodnotí peníze nadinflačně, nemovitosti naopak peníze znehodnotí i v nominálu.
Čeká nás velká korekce, nebo opravdu nekonečná stagnace, takže investice do cihly se nevyplatí. Kdo není hloupý, nebo nedostane 50% slevu, rozhodně nekoupí ani nevezme hypo. Ale každá ovce nechť si zařídí chlívek, jaký chce. Kdo ví, kolik je 1+1, chápe co říkám.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(9)
Vaše doporučení:
každý má mozek a umí číst
Cena zlata je jen spekulace, která nemá pravidla - vyjma jediného. Strach z neznáma (války, covidu, atp.) jej tlačí nahoru, klid tlačí dolů.
Fér? To mě baví. Dlouhodobě zlato poroste, to souhlasím. Ale nebude to následujících 10 let, zlato předběhlo růstem inflaci, a dřív či později buďto zlevní, nebo se vélmi dlouho nehne.
Fér? To mě baví. Dlouhodobě zlato poroste, to souhlasím. Ale nebude to následujících 10 let, zlato předběhlo růstem inflaci, a dřív či později buďto zlevní, nebo se vélmi dlouho nehne.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
Vlhký sen investorů
1400+ bylo už 2020. ;-) a od té doby nulanulaprd.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
Happy ending hypotéko
Hypoteční trh by se mohl alespoň trochu rozhýbat v druhé polovině měsíce Tak určitěěééé. Lidi nejsou idioti, oni si počkaj na insolvenčního správce, a pak si ty bytečky rozebereme v aukci za půlku, Evžene.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(6)
Vaše doporučení:
hodnota zlata je definována strachem
To poslední, co vlastník zlata chce, je, aby se situace na politické scéně uklidnila, a aby skončily války. Zlato by spadlo na polovic.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
fiat měny budou ztrácet kupní sílu i nadále děje se tak již 100 let
Vypadáte rozumně, a tu radost Vám přeji. Sám mám pár podobných radostí (jiné assets, zlata jsem se zbavil po zdražení). Zkuste se ale zamyslet nad tím, co bude dál. Tohle už není malá investice, a zlato je teď fakt drahé. Korekce ho bohužel čeká (to vám ale nikdo nepřizná).
A např. kvůli nenažraným obchodníkům btw. daný 500g slitek neprodáte ani tak, aby vykryl inflaci posledních dvou let.
A např. kvůli nenažraným obchodníkům btw. daný 500g slitek neprodáte ani tak, aby vykryl inflaci posledních dvou let.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
každý má mozek a umí číst
nicmene, tomu kdo veri v nemozne... preji uspesne cekani na $3000 metu
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
každý má mozek a umí číst
Opravdu jen "svým způsobem". S těmito řečmi běžte za někým, kdo neumí počítat. Kdo chce vydělat v roce 2024 na zlatě, tak nyni jedine těžit, investovat do těžařů, nebo prodávat. Tak shrabnete část premia, které vam zmatená ovce rády zaplatí. Ale nechcete nominální pokles, který jistě přijde. Alternativně kupovat historické zlaté šperky, ale tomu nerozumím.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(3)
Vaše doporučení:
fiat měny budou ztrácet kupní sílu i nadále děje se tak již 100 let
https://www.zlatak.cz/graf/zlato/CZK/5Y tj. 250g x 1400 = 350.000 ne 270.. kdo koupil 4 roky zpet v kvetnu. Od te doby zlato temer vubec neroste. Nemusime ze sebe delat pitomce. Vy jste koupil pred zdražením. Od te doby je investice do zlata demence ;)
Nic proti, ale kdybyste vzal protiinflacni dluhopis, mate i tak stejně. Moh ste taky po zdrazeni vymenit za protiinflacni... a prodal byste za 500. Takze ani pri vasem stesti na nacasovani nakupu to neni zadna hitparada. Tehdy bych vam koupi nerozmlouval. Ale ti co tedy koupili v kvetnu a pozdeji zadraho? Posledni 4 roky žádný uchovatel ;) naopak ztrata.
nedoporucuji ani nepříteli, zlato ceka dlouholeta korekce.. uvěřite, az se tak stane..
Nic proti, ale kdybyste vzal protiinflacni dluhopis, mate i tak stejně. Moh ste taky po zdrazeni vymenit za protiinflacni... a prodal byste za 500. Takze ani pri vasem stesti na nacasovani nakupu to neni zadna hitparada. Tehdy bych vam koupi nerozmlouval. Ale ti co tedy koupili v kvetnu a pozdeji zadraho? Posledni 4 roky žádný uchovatel ;) naopak ztrata.
nedoporucuji ani nepříteli, zlato ceka dlouholeta korekce.. uvěřite, az se tak stane..
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(7)
Vaše doporučení:
fiat měny budou ztrácet kupní sílu i nadále děje se tak již 100 let
Ti co nakoupili před 4mi lety za $1950 vydelali kolik? 2% ročně? Pamatujete na inflaci, co tu ještě předloni byla? Vy uchovatelé hodnot.. ale každý měří hodnoty jinak... Zlato zamíří letos na 1400$ ale i níže, $3000 je jen trapná reklama pro smutné koblihy, byli jste varováni. Tolik totiž stojí těžba i s dlouhodobě obvyklými maržemi. Zlato je nad tuto hodnotu poháněné jen strachem z budoucna, a ten jde ve vlnach. Momentální geopoliticky ruch mu dělá dobře. Jen, abyste neřekli, že vás nikdo nevaroval, až budete 15 let sedet do $2200. Čekejte max maly peak, az bouchnou svetove reality, pak to hodte na vozik, zavezte na vahu a pryč s tim.
Dosavadní doporučení:
určitě nečíst
(9)
Vaše doporučení:
Neplačte dobře to dopadne - amerika je zem veliká
Není to tak dávno, co tu posílal xxx link na inzerci :-) opravdu jsem měl pocit "nedostatku nabídky". ROFL
Někdo nám tu blouzní: Prudké zvýšení úrokových sazeb v posledních několika letech vedlo k významnému poklesu hypotečních úvěrů domácností a poklesu investic do bydlení, i když ty se v poslední době stabilizovaly. Tento nárůst hypotečních sazeb vedl k výraznému zhoršení dostupnosti bydlení a snížil poptávku po bydlení. Zároveň je však nabídka bytů nejnižší v historii. Proto snížení poptávky nestačilo k výraznějšímu pádu cen nemovitostí, omezená nabídka i nadále vyvíjí tlak na růst cen nemovitostí.
Někdo nám tu blouzní: Prudké zvýšení úrokových sazeb v posledních několika letech vedlo k významnému poklesu hypotečních úvěrů domácností a poklesu investic do bydlení, i když ty se v poslední době stabilizovaly. Tento nárůst hypotečních sazeb vedl k výraznému zhoršení dostupnosti bydlení a snížil poptávku po bydlení. Zároveň je však nabídka bytů nejnižší v historii. Proto snížení poptávky nestačilo k výraznějšímu pádu cen nemovitostí, omezená nabídka i nadále vyvíjí tlak na růst cen nemovitostí.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Minoritní akcionáři mi připomínají parazity.
Honzo, z dané situace nemám radost. A je mi to líto, ale když byl ČEZ za 1200+, tak jsem říkal, že je to nesmysl, trend v cenách energií se obrací, prodejte. Tohle nemá s politikou co dělat, ale s vnitřní hodnotou firmy.
Zodpovědný investor z řad domácností? Fondy jako dobří hospodáři, fakt? Ach jo. To jste si fakt myslel, že energie zdraží na 8-mi násobek, a že to vydrží na věky?
Že za erární peníze vykoupíme nesmyslně předraženou bublinu? Víte, co by to bylo za MEGAžalobu proti státu?
Bavíme se o firmě opravdu o firmě, která vše, co zbylo po WFT, rozdala na divi, aby vyhnala cenu?
Nebojím se medvědích trhů, strach mám z dlouhých býků... nebo jak to je. Z rozkolébaného trhu je umění vysednout ve vhodnou chvíli.
Buďte rádi za tento "spolek", že to s akciemi něco dělá. Poslední šance střelit za 800+.
Ale nezapomeňte, že jsme na kurzy.cz, tady Vám každý bude radit "hlavně držte", cokoliv lepšího než prachy, "zlato", "BTC", "ČEZ", a všichni jsou chytří, jen já jsem letadlo.
Opakuji, nemám nic proti gemblení, sám někdy podlehnu a vsadím na bublinu - důležité je vědět, že vím, co dělám. Ale o "zodpovědnosti" bych se nebavil.
Zodpovědný investor z řad domácností? Fondy jako dobří hospodáři, fakt? Ach jo. To jste si fakt myslel, že energie zdraží na 8-mi násobek, a že to vydrží na věky?
Že za erární peníze vykoupíme nesmyslně předraženou bublinu? Víte, co by to bylo za MEGAžalobu proti státu?
Bavíme se o firmě opravdu o firmě, která vše, co zbylo po WFT, rozdala na divi, aby vyhnala cenu?
Nebojím se medvědích trhů, strach mám z dlouhých býků... nebo jak to je. Z rozkolébaného trhu je umění vysednout ve vhodnou chvíli.
Buďte rádi za tento "spolek", že to s akciemi něco dělá. Poslední šance střelit za 800+.
Ale nezapomeňte, že jsme na kurzy.cz, tady Vám každý bude radit "hlavně držte", cokoliv lepšího než prachy, "zlato", "BTC", "ČEZ", a všichni jsou chytří, jen já jsem letadlo.
Opakuji, nemám nic proti gemblení, sám někdy podlehnu a vsadím na bublinu - důležité je vědět, že vím, co dělám. Ale o "zodpovědnosti" bych se nebavil.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(16)
Vaše doporučení:
Tak určitě - investični web válí!
Se nám to tady začíná shlukovat, není vás realiťáků nějak moc? :-)
Pánové a dámy, tohle není náhoda, že tu máme roj realiťáků a developerů, všichni nás soustavně na kurzy.cz přesvěčují, jak je to stabilní sektor, bezpečná, vždyrostoucí konzervativní investice do cihly!, že jo. A mezitím, co někteří z vás se ještě stébla chytají psaním zbytečného PR (hypo vám žádný magor 2024 nevezme), už tady máme krach prvního Pražského developera, kdo by to byl řek.
Čekám na happyend Evžena, a zdravím ZOO Tábor!
Pánové a dámy, tohle není náhoda, že tu máme roj realiťáků a developerů, všichni nás soustavně na kurzy.cz přesvěčují, jak je to stabilní sektor, bezpečná, vždyrostoucí konzervativní investice do cihly!, že jo. A mezitím, co někteří z vás se ještě stébla chytají psaním zbytečného PR (hypo vám žádný magor 2024 nevezme), už tady máme krach prvního Pražského developera, kdo by to byl řek.
Čekám na happyend Evžena, a zdravím ZOO Tábor!
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
Ou ou ou další prolhaný developer na kolenou?
Tohle je už fakt evergreen, jak nás tady musej ti bobánci přesvědčovat.
Slova jako "stabilní", "konzervativní", "potenciál", no ty kráso. Vy jste ale zoufalci, jen co je pravda.
Je to tady, a toho jsme se báli...
Mezi tím Getberg bumbác... aneb, jak by mohli krachovat developeři, heléď, a ještě ty pražský, že jo...
Slova jako "stabilní", "konzervativní", "potenciál", no ty kráso. Vy jste ale zoufalci, jen co je pravda.
Je to tady, a toho jsme se báli...
Mezi tím Getberg bumbác... aneb, jak by mohli krachovat developeři, heléď, a ještě ty pražský, že jo...
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
osobně čekám na to
Tim chci rict.. dobra rada vsem: Kdo neumite pochopit technologii za cryptem, a zakladni ekonomicke zakonitosti penez, nevíte ABSOLUTNE, co riskujete a bitcoin neni pro vas. Nemůžete přece věřit ani mně, ani sektě. Musíte VĚDĚT! Ne jen věřit. To je fér, ne? Ti, co premysli a vi, ti muzou zdravě gemblit. Nic proti tomu. Páčko někde jinde.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
X
Názory a diskuze
Burza Prime 16:29 | ||
Název | Kurz | Změna |
---|---|---|
COLT CZ GROUP SE | 679.00 | -0.15% |
ČEZ | 927.50 | +0.82% |
ERSTE GROUP BANK A | 1 169.00 | -0.04% |
GEN DIGITAL | 565.00 | +0.89% |
GEVORKYAN | 256.00 | +0.79% |
KOFOLA CS | 284.00 | +0.35% |
KOMERČNÍ BANKA | 779.00 | -0.70% |
MONETA MONEY BANK | 96.50 | -0.52% |
PHILIP MORRIS ČR A | 14 840.00 | 0.00% |
PHOTON ENERGY | 44.20 | -2.64% |
PILULKA LÉKÁRNY | 178.00 | 0.00% |
PRIMOCO UAV SE | 800.00 | 0.00% |
VIG | 774.00 | 0.00% |
Kurzy měn | |
Kurzovní lístek ČNB pro 21.05.2024 | |
USD americký dolar | 22.717 |
AUD australský dolar | 15.166 |
GBP britská libra | 28.888 |
BGN bulharský lev | 12.619 |
EUR euro | 24.680 |
HUF maďarský forint | 6.407 |
NOK norská koruna | 2.131 |
PLN polský zlotý | 5.800 |
CHF švýcarský frank | 24.969 |
TRY turecká lira | 70.572 |
Komodity online | ||
Ropa | 82.87 USD | 21.05 |
Zlato | 2422.62 USD | 21.05 |
Stříbro | 32.02 USD | 21.05 |
Káva | 218.05 USD | 21.05 |
Cukr | 18.57 USD | 21.05 |
Bavlna | 76.47 USD | 21.05 |
Zobrazit sloupec