Před 14 dny jsem chtěl odhlásit zasílání firemního spamu na adresu od TOCRu. Poslal jsem to jenom p. Žabkovi a dal jsem mu limit jednoho týdne. Nic se nestalo, maily docházely do dneška dál. Dnes jsem mu to poslal znovu a jako další adresáty jsem uvedl celé představenstvo a dozorčí radu hovořící česky, přidal nejvyšší důležitost a červené tučné písmo s tím že je to opakovaně a urgentní, a že to při dalším zasílání spamu předám jako stížnost na ÚOOÚ a ŽO.
Za jednu hodinu se mi vrátil potvrzovací mail že se to již nikdy nestane, přičemž součástí byl i text přeposlání od p. Žabky :
"H... ,
koukneš se na to opět prosím. Předtím to posílal na novinářskou schránku, ale nic se nestalo, takže celý náš management ví, že sem neschopný a nevymazali sme ho z distribučního seznamu
díky Qva"
Od té doby se mi stále vracejí doručenky o přečtení managementem. Přeji p. Žabkovi, ať si svou minutu slávy u managementu užije.
Po téhle zkušenosti mi zase potvrdilo, že Český Telecom se pouze přejmenoval na TOČR, protože nic se uvnitř nezměnilo a neschopní jsou tam stále. Uvidím, třeba jsou neschopnější víc než čekám a budu to muset na mailové adresy obou úřadů skutečně zaslat, když mi pošlou další spam. A tam už na první mailové oznámení reagují ...