Příspěvky nebo odpovědi uživatele Franta









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Franta. Výpis příspěvků 51 až 100 (498)


přečíst (0) 05.05.05 09:22  Franta  (66333)

Loterie

Myku, napsal jste výstižný a zasvěcený dopis prezidentovi republiky, moc se mně líbí, mám ovšem jen drobounké výhrady.


Nesouhlasím a nikdy nebudu souhlasit s kýmkoli, kdo bude tvrdit, že Klaus někdy hájil práva na soukromého vlastnictví, protože právo na "něco" znamená též právo s tím nákladát bez toho, aniž by do mého práva kdokoli ze soukromých a zištných důvodů zastahoval. Pokud budu mít třebas právo na práci, a de facto nebude možné ji sehnat, nebo mně bude někdo odmítat z jakýchkoli důvodů (třeba i politických) potom je mně právo na práci na houby, nelze jej totiž uplatnit.


Už přesně nevím (ale není to dlouho), od kdy platí §220p O.Z.. Pokud tuto novelu O.Z. Klaus jako prezident podepsal, tak podepíše i novelu současnou. Tečka.


Klasu má obrovskou politickou odpovědnost za dluhy vyplývající z majetkových přesunů a navazujících nesplacených dluhů bank. Proč ? Kdo jiný než premiér měl odpovědnost (politickou) za stav zákonů vztahujících se  k ekonomice. Kdokoli to tehdy kritizoval, byl označen v podsatě za škůdce demokracie. Rozuměj demokracie po klausovsku. Klaus v tom není sám, samozřejmě. Za stav bankovního sektoru odpovídal Tošovský, který nejen že nesedí v lapáku, ale válí si šunky kdesi v Basileji.


K odpovědnosti za levárny v 90. letech nebyl popohnán nikdo. No hlavně, že se debatuje, kde získal Standík 900 tis., nebo likvidace prasečáku někde v Letech. Konečně, pokud by chtěl někdo přestěhovat prasečák, tak může udělat fúzi s tím ve Sněmovní ulici.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 04.05.05 13:45  Franta  (66333)

Něco teorie a budoucí praxe

Ústava České republiky
ze dne 16. prosince 1992
ústavní zákon č. 1/1993 Sb. ve znění ústavního zákona č. 347/1997 Sb., 300/2000 Sb., 448/2001 Sb., 395/2001 Sb. a 515/2002 Sb.

Článek 3



Součástí ústavního pořádku České republiky je Listina základních práv a svobod.


 


==========================


USNESENÍ
předsednictva České národní rady
o vyhlášení LISTINY ZÁKLADNÍCH PRÁV A SVOBOD jako součásti ústavního pořádku České republiky

Čl. 11


(1) Každý má právo vlastnit majetek. Vlastnické právo všech vlastníků má stejný zákonný obsah a ochranu. Dědění se zaručuje.
 (3) Vlastnictví zavazuje. Nesmí být zneužito na újmu práv druhých anebo v rozporu se zákonem chráněnými obecnými zájmy. Jeho výkon nesmí poškozovat lidské zdraví, přírodu a životní prostředí nad míru stanovenou zákonem.
(4) Vyvlastnění nebo nucené omezení vlastnického práva je možné ve veřejném zájmu, a to na základě zákona a za náhradu.


 =======================================


článek ČTK: 


Sněmovna je pro možnost vyvlastnění menšinových podílníků firem



PRAHA - Poslanecká sněmovna souhlasí s tím, aby vlastník alespoň 90 procent základního kapitálu firmy mohl vyvlastnit menšinové spolumajitele. Opatření sněmovna přijala v rámci novely obchodního zákoníku. Opačný názor přitom měla horní parlamentní komora. Sněmovnu ale ovlivnit nedokázala. Samotná novela zjednodušuje a zrychluje zápisy do obchodního rejstříku. Předlohu musí ještě podepsat prezident.


Pasáž o vyvlastnění menšinových vlastníků by podle senátorů mohla být v rozporu s Listinou základních práv a svobod, a zasluhovala by proto důkladnější přípravu. Pasáž byla do novely vložena ve sněmovně bez projednání ve výborech. V obchodním světě se operaci, při níž vlastník minoritní podíly vykoupí, říká vytlačení. Sněmovna předlohu schválila 31. března. Dnes se pro původní sněmovní stanovisko vyslovilo 135 poslanců.


"Jsem si vědom, že to v zásadě je zásahem do ústavních práv," připustil již dříve předkladatel novely Jiří Pospíšil, stínový ministr spravedlnosti ODS. Argumentoval ale tím, že ústavní soudy v dalších evropských zemích tuto operaci akceptovali. Dnes řekl, že hlasování o této problematice je ryze politické.


Pro přijetí úpravy o vyvlastňování menšinových podílníků firem se dnes vyslovil také ekonomický expert ČSSD Jan Mládek. Úpravu označil za důležitou pro fungování české ekonomiky. Podle jeho názoru by měla pomoci vybřednout ze slepé uličky, do které zemi zavedla kupónová privatizace. Právě kvůli privatizaci, soudí Mládek, mají firmy velký počet drobných vlastníků, kteří mohou blokovat strategické záměry.


Přijatá novela, ze které ustanovení o menšinových vlastnících firem sněmovna vyřadila, má zjednodušit zápis do rejstříku mimo jiné zavedením přesných formulářů, které by si lidé mohli vyzvednout u soudů nebo stáhnout na internetu. Jejich vyplněním by se obě strany zápisu vyhnuly zbytečnému papírování a obchodní společnost by mohla vzniknout do týdne. Změny by měly nabýt účinnosti od letošního 1. července.


Autor: ČTK.


=================================


135 poslanců z 200 = 67,5 % porušilo Ústavu ČR, a to nejenom včera (viz § znění O.Z. o vyvlastnění). Myslím, že kdokoli může porušit jakýkoli zákon a udělat vše pro to, aby ochránil svůj majetek před všemi, kdo ústavu porušili, nebo budou hlasovat v jakékoli a.s. pro vyvlastnění menšinových akcionářů, včetně členů představenstev a dozorčích rad těchto a.s., pokud takový postup umožnili. "Čest" jejich památce budou projevovat všichni, kdo takto v budoucnu kdykoli učiní.


 

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.05.05 12:17  Franta  (66333)

Zajímavý článek z LN

Přechod na kapitalismus přišel stát na 578 miliard


PRAHA Úředníci ministerstva financí (MF) spočítali, kolik stál daňové poplatníky přechod ze socialistického hospodářství na tržní ekonomiku. "Celkový objem nákladů na transformaci činí pode studie 577,5 miliardy korun," uvedl Radek Němeček z tiskového oddělení ministerstva bez bližších podrobností.

Materiálem by se dnes měla zabývat nová Paroubkova vláda. Podle informací LN částku 578 miliard korun představují náklady spojené se záchranou bank, velkých společností a s řešením problémů, které po sobě zanechal komunistický režim. "Transformace mohla být levnější," říká ekonom HVB Bank Pavel Sobíšek s tím, že po bitvě je ale každý generál.
Podle ekonoma Jana Švejnara je výše nákladů dána především nedokonalou reformou právního systému na začátku 90. let. "Všechny velké ekonomické transformační kroky se prováděly uvnitř systému, který nebyl dostatečně právně podchycen," sdělil LN Švejnar. Proto se podle něj objevily jak velké kauzy spojené s tunelováním, tak problémy v bankovním sektoru.
"Jsou to peníze, které šly do bank nebo do podniků v rámci privatizace," prohlásil již dříve ministr financí Bohuslav Sobotka. Banky a velké firmy zachraňoval stát před krachem stovkami miliard z kapes daňových poplatníků. MF započítalo do celkových čísel také záruky, ke kterým se vláda v minulosti zavázala.


Lidové noviny, 04. 05. 2005, jj,


===================================


V roce 1998 jsem si to jen tak pro sebe spočítal, a vyšlo mně cca 1.200-1.500 mld. Kč. 80 - 90 % patří před rok 1998 včetně. Tedy zhruba dvojnásobek. MF se drží hodně při zemi.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.05.05 09:48  Franta  (66333)

Himlovo hnutí proti malým akcionářům!!!

člověče, ty seš vopravdu vadnej, jdi si přisednout k havlovi. to sou závěry a duševní pochody, bože můj.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 04.05.05 09:08  Franta  (66333)

Vyvlastnění

Pane Hodino, děkuji moc za seznam i další informace. Dík patří i ostatním.


Já osobně jsem si zkopíroval všechna jména poslanců. Tento seznam - a ani na vteřinu o tom nikdo nepochybujte - bude v budoucnu (za určitých politických podmínek a situace) použit proti jmenovaným osobám. Už předchozí úprava O.Z. byla vyvlastnění, které odporuje Ústavě ČR a Listině základních práv a svobod.  


„Ekonomický odborník“ Mládek řekl správně, že je to (novela O.Z.) tečka za kupónovou privatizací, tedy rozuměj poslední rána (ne však z milosti). Já jenom dodávám, že kupónovka nikdy nesloužila občanům ČR, resp. nikdy takto koncipována ani nebyla (pamětníci to jistě potvrdí). Kupónová privatizace sloužila jako prvotní akumulace kapitálu, a tak to skutečně dopadlo. ODS a spol. nikdy neměla zájem o zvýšení prestiže institutu vlastnictví a majetkových práv u české veřejnosti. Na demagogické bláboly ODS jsem skočil pouze v roce 1992, nikdy potom. Také jsem vždy, opakuji vždy tvrdil, že ODS nikdy pro podnikatele nic neudělala (tady rozuměj poctivé lidi, kteří podnikají vlastním jménem na pouze vlastní zodpovědnost, tedy nikoli situace, kdy jeden dostane úvěr – šanci podnikat – a druzí cálují jeho neúspěchy).


Vytěsnění akcionářů se týká především drobných akcionářů, a ty objektem zájmu ODS a spol. nikdy nebyli. Jestli toto ani teď někdo nepochopil, tak je to osobní tragédie.


ČSSD je v této (novela O.Z.) a jiné záležitosti jen tlupa idiotů, která se dá navést kamkoli kýmkoli, tj. kam bude momentálně potřeba.  Nářky, nebo stěžování si na to, že si KSČM buduje postavení pro příští volby mě opravdu baví. Kdo to nedělá, prosím vás.


Novela, která by „napravila“ zlodějinu nepřijde, a když, tak hodně pozdě. Ostatně ani není zájem něco napravovat.   


Znovu opakuji, dnešní i předchozí úprava O.Z. týkající se vytěsnění zcela jednoznačně dává možnost každému, kdo bude chtít v budoucnu odkopnout tzv. demokratické strany od válu obrovský politický nástroj. Je tady velký podstatný rozdíl mezi znárodněním komunistů a dnešnímu vytěsnění a la ODS a spol. Komunisté totiž brali menšině, ale dnes (novela O.Z.) i dříve (výsledky kupónové privatizace – tunelování fondů atd.) je to přesně naopak. A to je opravdu velký rozdíl. Už jenom zase vidím dalšího rezatého kreténa, jak něco mele o lidských právech. Já osobně udělám všechno, co bude v mých silách, aby ODS byla vnímána jako uskupení lidí, které šlo a jde proti zájmům občanů ČR, proti samotné podstatě českého státu, a aby v příštích volbách vypadli z parlamentu.  

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 03.05.05 16:23  Franta  (66333)

Vivat Doležal !

Přátelé, někdo tady psal o konkrétních jménech poslanců, kteří hlasovali pro. Můžete sem dát konkrétní webovou adresu, kde to lze najít ? Mám v úmyslu poslat otevřený soudružský velmi razantní dopis soudruhům Klausovi, Topolovi a dalším. Na vědomí tisk a TV, samozřejmě
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 03.05.05 16:20  Franta  (66333)

Neseriozní SMA ?

Tak mám takový pocit, že sem začínají přispívat členové představenstva a dozorčí rady pod různými nicky. Členové SMA (nejsem členem) nejsou žádní parchanti, to se musíte obrátit na někoho sedícího vpředu dne 16.5.2005 v Poděbradech. Lidé v SMA jsou dnes v podstatě jediní, kdo je schopen seriozní argumentace proti galérce sedící na postech v ČRa. Anebo se tady možné, že se tady probudili úplní zoufalci, nějací kampeličkáři. 
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.04.05 12:18  Franta  (66333)

Tvrdý návrat zpátky do reality...

Souhlas, vytěsnění je nezvratná zálěžitost, ústava neústava atd. Já chci - v rámci českých zákonů oklešťujících majetková práva za podpory velkohubých pravičáků jen přiměřené vyrovnání. Toť vše.


S ODS-KDU-US na věcné časy a nikdy jinak. Až v tomhle státě někdo bude vyřvávat, jaké je tu bezpráví v rámci třeba budoucího znárodňování, nebo jiných majetkových přesunů, ihned ho odešlu za Klausem, Topolem, Kalouskem a spol. Tito lidé si ve svých makovicích snad nikdy neuvědomí, jaký způsobili precedens. Nikoho potom nebude zajímat jestli to bude precedens právní, nebo "jen" morální. Modrým ptákům čest. 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.04.05 12:03  Franta  (66333)

Budete žádat o přezkoumání ? (doplnění)

Já jsem počítal ve svém stručném výpočtu z 20.4.2005 s oceněním T-M na částku 54 mld. Kč. Nediskontoval jsem z důvodu, že minority nic neovlivní. Proč taky !? Když budete prodávat barák, ve kterém budete mít menšinu, budete prodávat svůj podíl – třeba byt kvůli tomu levněji ? Když budete prodávat podíl něčeho (nemovitosti) v ideální vlastnictví, ostatní mají předkupní právo, a zaplatí tolik, kolik bude nejvyšší příhoz. V případě Bivi – Deutsche bank jde o diskont z důvodu záměrného ničení tržní hodnoty na trhu, vyšachování zbytku, to s majoritou ve smyslu hlavního hospodáře, který musí rozhodovat, nemá nic společného. K tomu slouží odměna představenstva, kam se mohou v pohodě zvolit, a to taky učinili.


Co se metody porovnání týče (ČT), počítali zřejmě s cenou, o které psali análníci. Tedy 60, 65 mld. Za 51 % ČT. A ejhle, ono to bylo téměř 83, tedy vyšší o 27 – 38 %.


Znalecký posudek by měl vycházet z výše uvedených skutečností, tj. navýšit o 150 – 200 Kč (33 – 66 %), viz můj příspěvek z 20.4.2005, tedy:


 


Cena ČT (51 %) byla 82,623 mld. Kč, cena Oskara (100 %) 33 mld. Za předpokladu, že Eurotel je ceněn na 50 % hodnoty celého ČT, potom vychází Eurotel na 82,6 mld, zaokrouhleno kvůli majoritě na 75 mld


 


Průměr 75 a 33 je 54 mld za T-mobile (72 % Eutotelu). Přiznávám, že je to výpočet velmi jednoduchý, ale blízký realitě (jinak odkazuji na přehmaty analytiků).


 


Dále 40 % z 54 je 21,6 mld * 0,76 * 0,85 = 13,95 mld / počet akcií 30,9 mil = 451 Kč na akcii + samozřejmě kór byznys za cca 150 Kč = 601 Kč


 


Podotýkám, že jsem vycházel z toho, že Eurotel tvoří na hodnotě ČT pouze 50 %, pro sebe počítám 2/3, potom by to vyšel T-M na 604 + 150 = 754 Kč na akcii.


 


Žádat přiměřené vypořádání lze u soudu, který jmenoval znalce. Konečně jsem se donutil přečíst si přes víkend OZ.   

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.04.05 14:54  Franta  (66333)

Budete žádat o přezkoumání ? (Frantovi)

Obvykle bývá psáno, že se něco přezkoumává soudem, a to já tady nevidím. Já se jen v § dočítám, že mám právo žádat o něco, koho, to tam není (na nádraží ?). Vycházím z toho, že je možné žádat i majoritáře, eventulně soud. 


Mně vcelku nezajímají metody, na základě kterých znalec došel k dané ceně (účel světí prostředky), a to z toho důvodu, že je možné provést ocenění porovnáním, tak jako je to běžné u nemovitostí, tedy porovnat s ČT, Oskarem. Diskontovat si mohou co chtějí, srovnávací metoda se tady přímo nabízí. Ten rozdíl je opravdu, ale opravdu do očí bijící.


Dále by mě zajímala cena a předmět služeb od Bivi, které mu ČRa zaplatili. Je to ale prý obchodní tajemství. V této souvislosti by mě zajímala i cena za posudek u Šantrůčka i znalecké společnosti.   

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.04.05 13:49  Franta  (66333)

Budete žádat o přezkoumání ? (doplnění)

Neposlali mně posudek (ani nebyli povinni), nevíte někdo, kolik ocenili akcii samotných ČRa a kolik T-M ? Dohromady to dělá 13.890.835.000,- Kč (ČRa vč. 39,2 % T-M).


No, když vezmu, že 100 % Oskara bylo za 33 mld. Kč a 51 % ČT s celým Eurotelem za 82,9 mld. (včetně dluhu za nákup 49 % Eurotelu), samotný Eurotel byl za účelem privatizace oceněn na 58 mld. Kč. Asi je T-M před bankrotem. Tak mám pocit, že se v Praze buduje konkurenční metro, resp. tube, resp. tunnel.   

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 22.04.05 13:40  Franta  (66333)

Budete žádat o přezkoumání ?

a to dle § 220p, odst. 4 O.Z.

(4) Na místo smlouvy o fúzi se vyhotovuje smlouva o převzetí jmění hlavním akcionářem (dále jen „smlouva o převzetí”), která musí být uzavřena mezi společností a hlavním akcionářem. Místo výměnného poměru akcií a lhůty při jejich výměně se ve smlouvě o převzetí uvádí výše a lhůta vypořádání v penězích. Tato lhůta nesmí být delší než dva měsíce ode dne zápisu převodu jmění do obchodního rejstříku. Ustanovení § 220k odst. 1, 5 a 7 platí přiměřeně. Ve smlouvě o převzetí musí být menšinoví akcionáři upozorněni na to, že mají právo na vypořádání v penězích a právo žádat o přezkoumání výše vypořádání v penězích, s tím, že toto právo mají, i když na valné hromadě budou hlasovat pro smlouvu o převzetí, a že je mohou uplatnit ve lhůtě dvou měsíců ode dne, kdy se zápis převodu jmění do obchodního rejstříku stane účinným vůči třetím osobám.


Zákonodárci mají opravdu smysl pro humor, to je paskvil jako prase. Budu žádat ty, co si zařídili posudek na účelově stanovenou výši vypořádání. :-)) 


Imatione a Petře5, jak to vidíte ?


Ještě je  zajímavé, že se sešli dva posudky na téměř stejnou cenu, jeden od znalce přes soustruhy a druhý od znalců z ekonomické oblasti. Ti k nám byli "vstřícnější" a přihodili deset kaček.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.04.05 12:57  Franta  (66333)

krádež za bílého dne

vyměňovat papírky si budeš moct leda tak na záchodě, tady dostaneš u HVB Bank 450 na akcii (zřejmě do konce května, max června) a nazdar.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.04.05 16:13  Franta  (66333)

Základ se snižuje o nabývací cenu podílu.

Rád se nechám poučit, protože jsem nenašel příslušný paragraf a písmeno, na základě kterého bych měl vyplacený vypořádací podíl zdanit. Po přečtení zákona nemám pocit, že bych měl danit. Pokud se mnou nesouhlasíte, na pište konkrétní § atd.  § 36 podle mě neobsahuje ustanovení o:


vypořádání podílu v a.s. v našem případě "vytěsnění" bez provedení likvidace, a to pro poplatníky v § 2 odst. 2, což jsme my.


 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.04.05 14:45  Franta  (66333)

Je to von ?

Podívejte se na to, je to on, kdo oceňoval v minulosti ČRa ? Nikdo jiný s tím jménem tam není. S těma strojema, to je fakt dobrý. K tomu kauza Standa G. ... Já na to hulím. 


http://datalot.justice.cz/justice/repznatl.nsf/0/C8BEE77055DB6C60C1256FC5001643B4?OpenDocument


Dosud mně nepřišly domů ty dokumenty, o které jsem žádal. Má někdo pozitivní zkušenosti ? Jak se jmenuje poslední znalec, zkuste sem dát přímo link. díky.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.04.05 10:03  Franta  (66333)

Ocenění ČT od BH Securities

Podívejte se sem:


http://ipoint.financninoviny.cz/detail.php?article=43815


Cena ČT (51 %) byla 82,623 mld. Kč, cena Oskara (100 %) 33 mld. Za předpokladu, že Eurotel je ceněn na 50 % hodnoty celého ČT, potom vychází Eurotel na 82,6 mld, zaokrouhleno kvůli majoritě na 75 mld


Průměr 75 a 33 je 54 mld za T-mobile (72 % Eutotelu). Přiznávám, že je to výpočet velmi jednoduchý, ale blízký realitě (jinak odkazuji na přehmaty analytiků).


Dále 40 % z 54 je 21,6 mld * 0,76 * 0,85 = 13,95 mld / počet akcií 30,9 mil = 451 Kč na akcii + samozřejmě kór byznys za cca 150 Kč = 601 Kč


Podotýkám, že jsem vycházel z toho, že Eurotel tvoří na hodnotě ČT pouze 50 %, pro sebe počítám 2/3, potom by to vyšel T-M na 604 + 150 = 754 Kč na akcii.


No řekněte, není to jednoduchý výpočet ?, a zdarma !!! Férovka, pokud odhlédnu od potenciálních dividend je těch 754 Kč za akcii, a ještě na to BIVI, JTR a podobní vydělají. jinak jsem počítal se zdaněním zisku z prodeje ve výši 24 %, možná je to 26 % aktuálně, ale je to jedno při pomyšlení na Kajmany, to si potom zvyšte cenu o daň (vychází to na 594 na akcii + 150 = 744). Těch 150 za ČRa je samozřejmě hrubého, ale i kdyby za 100. Nemám čas se s tím kdovíjak dlouho počítat.


 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.04.05 11:31  Franta  (66333)

Reklama

V profilu společnosti je - kromě jiného - i:


Mise společnosti


Naše společnost usiluje o posílení věrnosti zákazníků, rozšiřování podílu na trhu a zvyšování akcionářské hodnoty (jak pro koho J) tím, že efektivně poskytuje cenově konkurenceschopný a spolehlivý přístup k informacím, vzdělání a zábavě po celém území ČR.


Ten spolehlivý přístup k informacím, to asi mysleli jenom surfování na internetu.


 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.04.05 13:46  Franta  (66333)

Cena za okradení

Žádná chyba, 24 je inkaso za prodej pro ČRa, potom jsem ten zisk zdanil a ještě je tam daň z divi, přepočteno na akcii. Jinak ty informace z vývoje posudku by bylo zajímavé přednést na VH, pokud jsou tam takového rozdíly v krátkém čase. Já časovou řadu nemám, proto jestli máš čas a vůli, tak to sem napiš, byla by to jednoduchá tabulečka, nebo spíš seznámek (tabulku sem asi nelze vložit).


Jinak ty daně jsou opravdu smrtící, je to děs. Neuvažoval jsem ještě s nákupní cenou podílu v T-M.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.04.05 11:54  Franta  (66333)

Cena za okradení

Pokud bude prodán podíl T-M za 24 mld Kč (a to je reálné, 60 mld Kč celý T-M, viz privatizace ČT), potom bude JTR inkasovat za každou akcii čistých cca 488 Kč (nikoli cca 320 Kč jako my + 130 za samotné ČRa), pokud to však prožene přes Kajmany, tak čistých cca 600 Kč + 130 za ČRa. To je jenom suché konstatování. Rozdíl je 730 - 450 = 280 na akcii. Podíl krádeže na relativně férové ceně je cca 38 % (280 Kč na akcii). Uvádím jenom pro porovnání s ČT, i když moje představy byly a jsou znatelně vyšší.


 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.04.05 11:05  Franta  (83306)

čím to asi je

Myslím, že účetně byli v zisku jen díky prodeji jediného hodnotného majetku, a to pozemků na Košíku. Nyní jim toho mnoho nezůstalo, snad jen závazky IPB Realu z předchozích let. Žádné kvalitní projekty rozjeté nemají, v katastru také nic nenajdete. Pokud se mýlím, omlouvám se.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.04.05 13:01  Franta  (66333)

Cena za odkup

Koukám, že ta vlastnická struktura je pěkně udělaná:


http://ipoint.financninoviny.cz/detail_subj.php?ent_id=61


No koukám, že by potom vyjebali i s J&T BANKou, a.s. a Bank of Ňů Jork.


Ta cena doslova řve v souvislosti s prodejní cenou ČT, a to i přesto, že znalci ocenili Eurotel na 58 mld. Kč, no a Španělé si ho cenili mnohem výš. Je to komedie. Předpokládám, že jde o znalce Šantrůčka. Cenu by měli navýšit alespoň o 50 %.


Pokud bude na VH schválen prodej za cenu 450,- Kč, není od věci podat trestní oznámení na orgány JTR (ty dva Iry), znalce a advokáta. Důvod je zřejmý - krádež.


Nebude mít někdo znalecký posudek ? Je na soudu, nejsem z Prahy.


 


 


 


 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.04.05 11:58  Franta  (75895)

Převod cenných papírů

Pánové, prosím vás, má někdo zkušenost s převodem akcií od jednoho obchodníka k jinému? Zajímalo by mne, pokud již jsem klientem dvou nebo i více obchodníků, jak dlouho trvá samotný převod akcií od jednoho ke druhému, kdy se akcie objeví na mém účtu CP, po odblokování a zadání pokynu k převodu, u obchodníka, ke kterému jsem přešel. Děkuji za odpověď.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 07.04.05 14:57  Franta  (66333)

Klausovy oslíci

se možná otřesou. A bude to dobře, celou dobu si ze slušných lidí dělali jenom legraci. Proč bych měl kvůli Klausovým, dosud nenapadnutelným oblíbencům např. chodit déle do důchodu, kde budou chybět peníze, protože je hoší od Klausů tak nějak dávno šlohli.


Srovnání s hrabáním komoušů je opravdu ale opravdu velmi směšné.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 07.04.05 08:28  Franta  (65773)

Politika pro děti

Politika pro děti
Joseph Sobran



Lidé se mě, jakožto politického komentátora, neustále ptají, jakým nejlepším způsobem vysvětlovat dětem fungování vlády. Říkám jim, že mohou dávat svým ratolestem základní kurzy přímo ve svých domovech.


Protože jsem sám otcem, vymyslel jsem několik jednoduchých prostředků, které i dětské mysli přiblíží principy vztahu moderní stát - občan. Možná je shledáte rovněž užitečnými.


Hrával jsem například se svým synem jednoduchou karetní hru VÁLKA. Po nějaké době, když už zcela pochopil, že vyšší karty přebíjejí nižší, jsem vymyslel novou hru a pojmenoval ji VLÁDA. V této hře jsem byl vláda a vždy jsem vyhrál - bez ohledu na to, kdo měl vyšší kartu. Můj chlapec brzy ztratil o tuto moji novou hru zájem, ale myslím, že pro něj byla užitečnou lekcí do budoucna.


Když vaše dítě trochu povyroste, můžete mu vysvětlit fungování daňového systému - a to velmi snadno pochopitelným způsobem. Nabídněte mu, řekněme, $10 za posekání trávy. Poté co tak učiní a řekne si o svou "mzdu", strhněte z ní $5 a vysvětlete mu, že je to daň z příjmu. $1 dejte jeho mladšímu bratrovi s tím, že je to "fér". Dále mu vysvětlete, že zbývající $4 potřebujete sami, abyste pokryli administrativní výlohy spojené s rozdělováním peněz. Když bude křičet, osočte ho, že je "sobecký" a "chamtivý". Později vám poděkuje.


Vytvořte co možná nejvíce pravidel. Důvody nechte nejasné. Když se vám zrovna bude chtít, vynucujte je. Obviňujte své dítě z porušení pravidel, která jste mu nikdy nesdělili. Držte ho ve strachu z toho, že může porušovat ještě nevydané příkazy. Vaše dítě musí být přesvědčeno, že pravidla jsou zcela iracionální. Připraví ho to na život pod demokratickou vládou.


Až bude vaše dítě dost staré na to, aby chápalo, jak funguje justiční systém, stanovte mu večerku a pak ho pošlete do postele o hodinu dříve. Když vás s očima plnýma slz nařkne z porušování pravidel, vysvětlete mu, že vy tvoříte pravidla a tudíž je můžete vykládat jakýmkoliv způsobem, který se vám vzhledem k měnícím se podmínkám zdá vhodný. To ho připraví na Nejvyšší soud a jeho koncept Ústavy jakožto "živého dokumentu".


Pravidelně svému dítěti slibujte, že ho vezmete do kina nebo do zoo, a potom, když nastane okamžik dohodnutého odchodu, natáhněte se v klidu na pohovku, vemte si noviny, a sdělte mu, že jste změnili plány. Když bude křičet "tys mi to slíbil!" vysvětlete mu, že to byl pouze volební slib.


Čas od času dejte svému dítěti bez upozornění facku. Pak mu vysvětlete, že se jenom bráníte. Řekněte mu, že musíte být neustále bdělí, abyste zastavili případného útočníka dříve, než bude dostatečně silný na to, aby vás zranil. Možná to vaše dítě v ten okamžik neocení, ale docela určitě se mu to bude hodit v budoucnu.


Občas nebude vaše dítě s vašimi metodami souhlasit. Dokonce může zlostně vyslovit přání, že by chtěl žít v jiné rodině. Abyste předešli této reakci a minimalizovali možnost jejího výskytu, říkejte mu, jak obrovské má štěstí, že může být s vámi, s nejchápavějšími a nejvíce milujícími rodiči na světě, a přidávejte několik historek o krutosti ostatních rodičů. Vybudujete si tak jeho věrnost a pochopení pro pozdější výroky učitelů o tom, že Amerika, postmoderní stát blahobytu, je stále nejlepší a nejsvobodnější zemí na světě.


To mě přivádí k nejdůležitější výchovné technice vůbec: k lhaní. Neustále svému dítěti lžete. Učte ho, že slova nic neznamenají - nebo ještě lépe - že se významy slov neustále "vyvíjejí" a zítra mohou znamenat přesný opak toho, co znamenají dnes.


Někteří čtenáři mohou podotknout, že tohle je špatný způsob výchovy dětí. Někteří to mohou dokonce nazvat týrání dětí. Ale o tom to právě je: Týrání dětí je nejlepší přípravou na život dospělého člověka pod naší formou VLÁDY.


přeloženo z http://www.boogieonline.com/revolution/politics/humor/teach.html

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 01.04.05 22:01  Franta  (27494)

Vyhořelé palivo

Ty si umis vybrat nick - ... vedel , ze?


Same tlachy a obsah zadny, a jeste mas zda se pocit ze to nekoho i zajima.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.04.05 07:28  Franta  (58001)

Půjdeme nahoru

Blbost ,pujdeme pomalinku dolu hned rano:_(

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 31.03.05 09:39  Franta  (66333)

Ohodnocení podílu v T-Mobilu

https://www.kurzy.cz/zpravy/106391-ctel-zavazne-nabidky-predcily-ocekavani-telefonica-nabizi-82-9-mld--502-kc-na-akcii/


Pan Atlantik je velice překvapen tím, že cena za 1 akcii ČT je nakonec 502,- Kč. Kdysi jsem psal, že cena bude 400 - 440, a to v době, kdy všichni psali o 320 - 330,- Kč, a považovali ostatní pomalu za blázny. Ještě někdo pochybuje o tom, kde je cena T-M, potažmo ČRa (1000 - 1300)? A to tvrdím, že za pár let bude cena ČT zhodnocena ve prospěch španělského operátora.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 27.03.05 19:13  Franta  animalsbbzavinacvolny.cz  (74060)

Globální homologace

Taky scháním na skůtry.


Nevíš o něčem ?


Dík

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 23.03.05 08:33  Franta  (66333)

Jak se posudkuje ...

diskont u propočtu NPV ve výši cca 13 % za každý rok tvorby cash flow je vysoký, možná, že je to obvyklé, ale mně se zdá vysoký, podle tak 5 % (i tak se to počítá s plánovaného - to zdůrazňuji - cash flow).


Diskont za minoritu by tedy potom mohl klidně začívat u vlastnictví všech minorit pod 25 %, nebo i 33 %. Nevím, jestli by se cena na burze odvíjela o takového hypotetického předpokladu.


Diskont za nelikviditu akcií, která se neobchoduje na trzích může být jakákali, stačí se podívat z okna. Já nevidím jediný důvod za jeho uplatnění, natož 30 %. V případě dobrého hospodaření může dividenda později za pár let převýšit samotnou cenu akcie.


Všechny diskonty považuji za účelově dané.   

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 22.03.05 15:13  Franta  (65773)

tak co Franto?

Woodoo moc dobry, naprosta spokojenost. za chvilku budu volat kolegu ze CEZ zase vypadl z PCP, az se orosi, prozradim mu ze vrchem ;-)


Sundavam Pampers a jdu se venovat nejake tvurci praci. Jeste jednou diky za vyhaneni zmr.., ehh chci rict duchu.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 22.03.05 14:34  Franta  (65773)

woodoo

Diky, koukam na index, evidentne jsi jim zarizl do ziveho, ten tak dal, pritlac. Kurna, nekdo jim to musi vracet.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 22.03.05 14:27  Franta  (65773)

woodoo

to pijack


Prosimte mohl by jsi vytahnout ty spicate jehlice, co mas nekde schovane a proklet ty MM co nam tady furt kazi budovani kapitalisnu? Dyt to je velezrada co tam furt predvadi aby to udrzeli pod 400,-

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 22.03.05 14:11  Franta  (65773)

Chalani trocha humoru:-)

jasne ze czechslovakia, dyt je to v bruselu, bud rad ze to neni usa, tam maji vetsi mezery v zemepisu
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.03.05 13:49  Franta  (65773)

už to letí dolů letadlo padá hráz se prolamuje

to ricci


Sice uni nemam, ale kdyz sleduju tvoje blafy, rekl bych ze jsi uplne v pr.eli a mas ve¨lke deprese ze to stoupa.


Short nebo jsi jen nestihnul vcas dokoupit?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 22.03.05 13:24  Franta  (65773)

Tak sup sup, uz je 9h

Zvoni tel. v hotelovem pokoji, rozespaly host a zvedne a:


To jste vy co jste si objednat buzeni tel. na 7h ?


No ano..


Tak sup, sup, uz je devet!


Tak sup, sup, at se pratime nad tele kam patrime!

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 21.03.05 15:43  Franta  (66333)

Jaké máte vize ?

http://ipoint.financninoviny.cz/detail.php?article=42774¨


Na této adrese je uvedeno, že metodou DCF došly znalci k ceně Českého telecomu na cca 500,- Kč. Vždycky jsem říkal, že cena ČRa je asi dvojnásobek. Tak jsem si našel dál na internetu, co to ta metoda přesně je. Tak jsem zjistil, že jsem neznal jenom název. Na internetu jsem našel ocenění podniku Xaverov. Na tom není nic divného, jenom jsem se pobavil posudkem, a tam zmiňovanými diskonty. Nejdříve u propočtu NPV ve výši cca 13 % za každý rok tvorby cash flow (to je síla), potom zase za minoritu akcionářů cca 25 %, no a nakonec za nelikviditu akcií 30 %. Tak mě to připomnělo Šantrůčkův odhad. Já bych navrhoval Šantrůčkovi stanovit příště diskont 99 % za blbý kecy, a když bude zrovna pršet, tak 100 %, a odchod do bažin.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 21.03.05 15:35  Franta  (65773)

to je hrůza

Co je hruza? Ty -3% pri objemu pres 2mld nekolik dni po sobe? Jsem presvedceny ze kazdy jiny titul by po tak vydatne zalivce byl na tom podobne jak UNI - nekolikrat za sebou -20. Tohle povazuju za dobre znameni a dukaz ze je to vcelku drzak.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 21.03.05 11:26  Franta  (65773)

dopis o zdrazeni najmu

...soucasne upravujeme uhradu za dodavku el. energie o 23proc. ....


ctu si v papiru co prisel s fakturou za najem.


opravdu mate pocit ze cez bude klesat ;-)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 18.03.05 14:56  Franta  (66333)

cena za Oskara - radiomobil ???

Částku 5 mld. Kč jsem nikde neviděl, pouze a jenom 440,- Kč/akcii ČRa (tedy včetně T-M). Potom se lze dopočítat vzhledem k počtu akcií ČRa na částku cca 13,2 mld. Kč (celé ČRa včetně T-M). Samotný core bussiness ČRa může být třeba těch 5 mld. Kč (161 na akcii). Potom ale podíl jedné akcie ČRa v T-M by byl 279,- Kč, což je opravdu směšné.


Co tomu říkaj Šantrůček, kolik toho vypil předtím, než vydal znalecký posudek? Nebo, že by se někde stavělo rodinné hnízdo jako odměna ? Třeba v ulici Na Borech ?

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 18.03.05 10:46  Franta  (66333)

cena za Oskara - radiomobil ???

Na to se snažím odpovědět už několik dní. Cena za Oskara byla 30 mld. Kč. Zda tato částka zahrnuje i zaplacení dluhů, to nevím, ani jsem to nikde něčetl, ale myslím si, že nikoli. Cena za Oskara a rumunského operátora byla asi 77 mld. Kč, se zaplacením dluhů asi 100 mld. Kč, proto se domnívám, že těch 30 je bez dluhů.


T-M by měl mít cenu vzhledem k postavení na trhu a hospodářským výsledkům i finanční pozici cenu minimálně dvakrát takovou, tedy 60 mld. Kč (bez dluhů). 60 * 0,4 = 24 mld. Kč je podíl ČRa, děleno cca 31 mil. kusů akcií = 774,- Kč/akcie hrubého, čistého (cca *0,75) pro ČRA na akcii 580,- Kč. Ale vycházím z dvojnásobku ceny za Oskara.


Pokud vezmeme 9násobek EBITDA, jako snad zaplatil Vodafón za Oskara, tak jsem u T-M na 9 * 11,5 mld. Kč (pozor za rok 2003) = 103,5 mld. Kč, z toho vyplývá výsledná čistá cena na akcii ČRa cca 996,- Kč (103,5 * 0,4 * cca 0,75 ez daně, to celé děleno počtem akcií cca 31 mil.). K tomu je nutné pro akcionáře přičíst ještě cenu samotných ČRa, tedy cca 200,- Kč.


Pro mě je to furt málo. Další rozvoj datových přenosů přes mobilní komunikaci bude fenomenální. Mě by spíš zajímalo, kolikrát má Vodafón vyší dluhy než tržby.


Zdravím Šatrůčkovi.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 18.03.05 10:31  Franta  (66333)

Zufalství, neví co má chudák teď dělat

Předpoikládám pane Urbánku, že si dělate legraci s tou větou:


"Popravdě řečeno toto vypadá jako velice chytrý a možná i velice účinný tah."


Když nic špatného neudělám, nemám důvod odstupovat, tečka. S tou směnkou z roku 1999 je to 6 let. No, ať už to bude nezaplacená daň darovací, nebo jiná, je to síla, jde totiž potom zřejmě o trestný čin krácení daně. Neznám samozřejmě více podrobností než divák a posluchač, těžko se k tomu vyjadřovat.


Já spíše žasnu, že někdo říká o bolševicích, ať táhnou pryč z politiky, že jsou to pomalu zrůdy, zatímco má doma tchána, který se těšil dobré pozici díky členství  KSČ. No to je bomba. Za to by pan Kalousek potřeboval pořádnou nakláčku, je mně z něj na bl.tí. co ta katolická lůza vůbec ještě dělá v politice !


Stále opakuji, bolševik se v roce 1948 nedostal k moci prostřednictvím zinscenovaného puče, ale rádobydemokraté - jaké vidíme koneckonců i dnes ve vládě a parlamentu - si vzali Beneše jako růkojmího. Jenže on znal jejich opakované neseriozní jednání a jejich demisi přijal, toť vše. Já se nenechám oblbovat morálními telaty typu Havla, že to byl puč.


Nejsem a nebyl jsem komunista, ani katolík, nebo nedejbože odésák.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 17.03.05 22:57  Franta  (27494)

Lidi, lidi...

Mas recht, akorat bych upresnil, nevim jak jini, ale ja se o cez nebojim, ten si poradi. Co mi dela starosti je rozpoutana panika ktera rozpoutava zbytecnou retezovou reakci. CEZ drive ci pozdeji bude 500 a pak 666.


1. je dobre ze se uni odpoutalo od ostatnich akcii a jde svou cestou. Stejne se zase postavi na nohy


2. prudici by si meli uvedomit, ze uspesny bacil nezahubi svou obet ale jen ji vyuziva. nebo touzite po medvedech na 3 roky?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.03.05 22:33  Franta  (27494)

to jsem cekal vetsi oznameni...

Jeste by se ten charakter a cestny muz mohl vyjadrit k tomuhle:


http://www.zvedavec.org/pohledy_1122.htm


 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 17.03.05 22:22  Franta  (27494)

Prosbička

Chlapi, musim rict ze me pekne serete. Prisla radna korekce , nebo spise realizace zisku + narovnani na uni - trest za margin a nekteri se tu muzete posrat.
Pijack by mel hodit kosticky a vytahnout ty jehlice!!!!


Jedni breci jak male decka, druzi schvalne strasi aby levne nakoupili, kteri jsem vetsi ....


Kouknete se na PM, tam jsou akcionari jak maj byt. Zoceleni 1000+1 negativnich zprav - ani se nehnou, vedi co chteli a nepanikari ani kdyz uz mel dnes uni -20. Vi jakou ma ten jejich papir cenu a stoji si zani. Toz si z toho vemte priklad, vymente si pampers a provokateri bezte prosim doprdele.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.03.05 22:27  Franta  (73054)

Zpráva pro Boba

Bobe máš plnou schránku - analytik.bob@cetrum.cz, nelze ti tam doručovat zprávy ani přihlášky  do SMA. Vyčisti ji. Franta

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.03.05 16:23  Franta  (66333)

To abyste věděli, s kým máte tu čest ...

Níže uvádím webovku pana Doležala. To abyste věděli, s kým máte tu čest, jaké jsou jeho odborné kvality posuzovat ekonomické a právní záležitosti. Je to bomba. No asi stejné jako Standík mašinka.


http://dolezalv.cz/index.php?p=kdo_jsem



 


 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.03.05 11:24  Franta  f.zarubazavinacseznam.cz  (44907)

Nakupujeme!!

Tak rychle už chci zase zelenou !!!!!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.03.05 11:47  Franta  f.zarubazavinacseznam.cz  (44907)

Inside information

Kde si k tomu došel???
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.03.05 13:29  Franta  (66333)

O Oskara má prý zájem Vodafone (HN 9.3.2005)

čtěte a sledujme vývoj.


http://www.ihned.cz/1-10070650-15770900-000000_d-59


bude to velice zajímavé srovnání, a to i přes jinou hospodářskou a finanční situaci Oskara a T-Mobilu.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.03.05 13:22  Franta  (66333)

Listinky - žádné nejsou

Zápis z MVH z 31.1.2005:


„Základní kapitál společnosti uvedený v článku 4 odst. 1 je rozvržen na 30.900.070 kmenových akcií na majitele o jmenovité hodnotě 100,-- Kč na jednu akcii. Akcie znějí na majitele a jsou vydány v zaknihované  podobě“.


Nikdo si nemohl vyzvednou akcie v listinné podobě, jsou v zaknihované podobě, tedy v počítadle na nějakém serveru.


 


 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  669.00  -1.04% 
 ČEZ  948.50  +0.96% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 116.50  +0.90% 
 GEN DIGITAL  565.00  0.00% 
 GEVORKYAN  256.00  0.00% 
 KOFOLA CS  297.00  0.00% 
 KOMERČNÍ BANKA  778.00  +0.39% 
 MONETA MONEY BANK  99.60  +2.47% 
 PHILIP MORRIS ČR A  14 960.00  +0.67% 
 PHOTON ENERGY  45.15  +1.01% 
 PILULKA LÉKÁRNY  178.00  +3.49% 
 PRIMOCO UAV SE  810.00  0.00% 
 VIG  731.00  +0.41% 
Komodity online
 Ropa 81.37 USD 31.05   
 Zlato 2327.97 USD 31.05   
 Stříbro 30.36 USD 31.05   
 Káva 220.63 USD 31.05   
 Cukr 18.33 USD 31.05   
 Bavlna 76.15 USD 31.05   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.