Jardo, na nic jsem upozorněn nebyl, prostě mi přišlo vyúčtování, na kterém mi rovnou strháváte 19Kč.
Nelíbí se mi taktika O2 - ozvěte se, vyřešíme; odkazy na ceníky; odkazy na obchodní podmínky; na stránkách s cenami odkaz na zavolání operátorovi a když se přijde na to, že lžete nebo používáte agresivní obchodní praktiky, tak je to vždy jen chyba jednotlivce. Vždyť je to jak handrkování na perskym trhu a ne komunikace s telekomunikačním operátorem ve 3.tisíciletí.
Jasně tu napište i pro ostatní podobně postižené nasr..štvané zákazníky, jak to chcete řešit. A neobhajujte snahu o maximalizaci zisku před prodejem firmy nějakým archaismem. Když z milionu zákazníků vytáhnete 19Kč za tištěný výpis nebo jim ho zrušíte, tak jste ročně na cca 250mio.
Buď máte dál poskytovat tištěné vyúčtování nebo ho zrušit, ale dát zákazníkům možnost ukončit smlouvu.
Zákazník by se totiž měl uvazovat kvalitou služeb a poměrem "cena/výkon" a ne prolobováním zákonů o závaznosti pidipísma na vyúčtování nebo obchodního sdělení maskovaného za další stupidní reklamu.