Odboráři by měli zjistit zda čípy nejsou jen zástupný problém. Škodovka ztratila trhy v Číně a Rusku i díky naší současné vládě a tedy vinou Hamáčkovy ČSSD. Je otázkou, zda se jen VW nerozhodl ji načas uzavřít aby mu nekonkurovala a dělníky nasměrovat do Německa, kde také chybí pracovníci. To by pak jak ... tak Kurzarbeit ztrácely smysl. Není to totiž jen Škodovka ale celý řetězec dodavatelů. A to by pak byla pořádná pálka a ne jen 40 mld. Kč jak spočítali odboráři a o kterých hovořil pan Středula. Pak je otázkou, zda by nevyšlo levněji Škodovku zavřít do útlumového programu a lidi poslat na pracák a nebo do Německa.
Odkazy k diskuzi Kurzarbeit pro automobilky je chybou, malý živnostník také na pomoc nedosáhne. Nedostatek čipů je zhmotněním byznysového rizika, ne zásahem vyšší moci jako pandemie
Kurzarbeit pro automobilky je chybou, malý živnostník také na pomoc nedosáhne. Nedostatek čipů je zhmotněním byznysového rizika, ne zásahem vyšší moci jako pandemie - zdrojová stránka k tématu diskuze Kurzarbeit pro automobilky je chybou, malý živnostník také na pomoc nedosáhne. Nedostatek čipů je zhmotněním byznysového rizika, ne zásahem vyšší moci jako pandemie.
Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Kurzarbeit pro automobilky je chybou, malý živnostník také na pomoc nedosáhne. Nedostatek čipů je zhmotněním byznysového rizika, ne zásahem vyšší moci jako pandemie.