Dlouho jsem nechápal jednu věc a sice jak je možné, že autobazary AAA AUTO ve městech Chomutov, Teplice a Ústí nad Labem ( jsou to všechno města poblíž hranic s Německem) vykazují mnohem lepší prodejní výsledky než Ostrava a to i přes skutečnost, že mají mnohem méně obyvatel než Ostrava a na svých pobočkách minimálně tři krát méně vozidel
Chomutov ............50 422 obyvatel...........200 vozidel na skladě
Teplice..................53 000 obyvatel...........150 vozidel na skladě
Ústí nad Labem......98 508 obyvatel...........200 vozidel na skladě
Ostrava.................311 268 obavatel..........600 vozidel na skladě
Kromě toho Ostravská aglomerace po započtení obcí Karviná, Bohumín, Orlová a Havířov čítá dohromady 600 000 obyvatel a žádný z potencionálních zákazníků žijících v této oblasti to nemá do ostravské pobočky AAA Auto déle jak cca 30min jízdy autem. Jaký je tedy hlavní důvod toho, že pobočky Áček v Chomutově, Teplicích a Ústí nad Labem vykazují mnohem lepší prodejní výsledky než Ostrava? Mimochodem v Ostravě prodají denně cca 20 ojetých vozů!!!
Dlouho jsem nad tím tápal než paní Alžběta Štastná ( tisková mluvčí AAA AUTO) přišla s vysvětlením této, alespoň pro mne velké záhady a sice, že za prodejními úspěchy AAA Auto v těchto "malých pobočkách" u hranic s Německem stojí především němečtí obchodníci s ojetými vozy, kteří si nechávají do těchto poboček stahovat auta z ostatních poboček AAA AUTO a následně je vyvážejí do Německa!!! Je to vůbec nový trend, který se začal vyskytovat až nyní a rozhodně o něm nebyla žádná zmínka v době, kdy šly Áčka na burzu , alespoň v úvodní analýze Cyrrusu se o tom nezmiňovali....
http://ekonomika.ihned.cz/c1-50584290-dusledky-cenove-valky-nemci-jezdi-do-ceska-pro-ojetiny
Námořníku, myslím si, že jsi se svým odhadem prodejů a zisku příliš nízko, tak nelítej nízko!!!
http://www.artistdirect.com/video/anna-k-nelitam-nizko/21488