Dobrý den. Měla jsem velikou radost, že v N. Boru je otevřený Kaufland, všude jsem ho chválila. Dnes jsem se zklamala a dost. Už před Vánocemi jsme měli nesrovnalost s cenou na paragonu a u zboží, ale bez problému nám rozdíl vrátili. Dnes jsme nakoupili a už při markování jsem si všimla, že salám je markován jinak, než byla u něj cenovka. Než jsem došla na informace, tak jsem si všimla dalších dvou položek, které byly vyšší, než u zboží v prodejně. Rozdíly nám vráceny byly, ale na salámu, acidofil. mléku a nealko pivu to bylo 36 Kč. Což je dost. Když jsme jeli domů, tak jsem zjistila, že ještě na paragonu jsou staročes. chipsy za 32,90 a u zboží bylo 16,90. Už jsme se tam nevraceli, to by se nám nevyplatilo. Takže, 36 + 16 = 52 Kč. U informací stálo lidí víc a zřejmě se stejnými problémy. Dostala jsem jako omluvu klíčenku se žetonem, ale pochybnosti už ve mě jsou a asi budou. Chápu, že se po svátcích musí měnit cenovky, když je akce zase ode dneška, ale i na jiném zboží ještě nebyly cenovky, a to jsme tam byli v 9 hodin (např. plastové mísy, misky, lis na citrusy..). Jsem zklamaná, to mi věřte. Doufám, že se taková pochybení stanou minulostí, protože jinak si moc dobrou reklamu neuděláte! S pozdravem, Eva Rejzková (čas 09.08:32, Pos:010/0103 Uct: 0045 Pc: 01 P, 26.12.2012)
Přes kontaktní formulář mi to nešlo odeslat a vyplněno jsem měla vše.