V tom máte pravdu, ale je rozdíl mezi tím, když po nahlášení problému, začne dodavatel situaci řešit a snaží se dohledat konkrétní OZ a když neuznává názor zákazníka a dál pokračuje ve využívání služeb pochybného OZ. Přitom je jeho pochybnost oddůvodněná zákazníckou stížností. V tomto směru je moje zkušenost s Centropolem taková, že stojí na straně zákazníka. Jinak řečeno, pokud podáte stížnost, začnou to řešit.
Také si osobně myslím, že jsou lidé, kteří zneužívají větších jmen a prostě se tak snaží někoho oškubat. Dovedu si představit, že když k Vám přijde prodejce od Adidas a bude tvrdit, že Vám nabízí slevu na boty, nebudete v té chvíli schopen pod vidinou slevy a zisku, oponovat nebo požadovat prokázání se. Teď si ještě vemte, že tam stojí dva lidi a jako kolovrátek Vám to opakují. Často Vám vše dojde až ex post, když máte prostor to racionálně zhodnotit.