Lék proti impotenci Levitra má na trhu velmi rychlý nástup
Nový lék proti impotenci Levitra, který se začal předepisovat začátkem tohoto měsíce, má na trhu velmi rychlý nástup. Ze všech předpisů, které byly na impotenci vydány, jich Levitra získala asi 50 procent. Důvodem je ale podle analytiků i rozsáhlá marketingová kampaň. Odborníci se shodují, že rychlý nástup Levitry neznamená ohrožení pro současného premianta, kterým je lék Viagra od firmy Pfizer. "Reklamní kampaň spotřebitele více oslovuje," tvrdí třeba analytik společnosti William Blair & Co Winton Gibbons. Jak Pfizer, tak firmy GlaxoSmithKline a Bayer, tedy výrobci Levitry, shodně tvrdí, že jejich reklama na muže s dysfunkcí erekce více apeluje. Firmy v reklamě více nabádají, aby muži při problémech navštívili lékaře a nespoléhali se na občasné použití Levitry či Viagry.
Radek Pololáník
Poslední zprávy z rubriky Nové technologie:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz