Španělské cestovní agentury se v Česku seznámily s nabídkou pro kongresovou a incentivní turistiku
Španělské cestovní agentury se v Česku seznámily s nabídkou pro kongresovou a incentivní turistiku
15.04.2024 / 15:41 | Aktualizováno: 17.04.2024 / 17:40
Zástupci španělských cestovních agentur se ve dnech 10. - 14. dubna 2024 zúčastnili pětidenní cesty po Česku, během níž navštívili hotely a facility pro kongresovou a incentivní turistiku.
Matchmakingová cesta, která se konala v rámci projektu ekonomické diplomacie, byla zaměřena na seznámení zástupců španělských cestovních kanceláři a agentur s možnostmi, které nabízejí velká česká města (Praha, Brno) i regiony (Jižní Morava) s důrazem na velký potenciál Česka na poli MICE, ať už se jedná o nově otevřené prostory pro eventy, konference, hotely, restaurace nebo renovace stávajících konferenčních a business prostor. Cílem cesty bylo posílit a rozšířit povědomí o České republice jako ideální a blízké destinaci pro incentivní a kongresovou turistiku, s velmi dobrou dopravní dostupností a národní infrastrukturou, velmi širokou nabídkou vhodného ubytování místních i mezinárodních hotelových řetězců, profesionálních cestovních kanceláří a specializovaných incomingových agentur a unikátních míst pro konání eventů či jedinečných zážitků.
Účastníci cesty měli možnost navštívit nově otevřené či nedávno rekonstruované hotely (Andaz, K+K Central, The Julius Prague, Holiday Inn Prague), lokality pro uspořádání společenských akci (Jízdárna na zámku Valtic, Arnoltova vila v Brně, vinařství Obelisk) či místa, která nabízejí inovativní doprovodný program (sklářská dílna Pragl, Uměleckoprůmyslové muzeum v Brně, Vodojemy Žlutý kopec v Brně apod.). V Praze se uskutečnilo B2B setkání s českými společnostmi ze segmentu MICE, se zástupci incomingových agentur a mezinárodních hotelů. Účelem projektu bylo nejen seznámit účastníky mise s infrastrukturou, ale také propojit španělské nákupčí s českými dodavateli služeb.
Projekt společně připravily kancelář Czech Tourism v Madridu a Velvyslanectví České republiky ve Španělsku ve spolupráci s dalšími partnery jako Centrála cestovního ruchu, Prague Convention Bureau, Prague City Tourism a Moravian Convention Bureau. Partnerskou instituci bylo Ministerstvo pro místní rozvoj ČR.
Poslední zprávy z rubriky Ze světa:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři