Footshop má obrovské ambice. Věříme, že i z Česka se dá dělat světový byznys, říká zakladatel firmy
Chceme se stát evropskou jedničkou v segmentu "premium sportswear" a mít nejlepší streetový brand v Evropě. Vedle prodeje produktů značek, kterým věříme, se chceme věnovat také vlastnímu designu. Ruku v ruce s tím vším chceme být také stále lepší zaměstnavatel, popsal vize společnosti Footshop její zakladatel Peter Hajduček na březnové investiční konferenci WOOD & Company. Ta loni v létě dovedla Footshop na pražskou burzu skrze takzvanou SPAC.
Další články a videa najdete na www.investicniweb.cz
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři