Pluxee Česká republika (Pluxee ČR)
Tiskové zprávy  |  30.01.2024 14:44:11

Sodexo Benefity jsou nyní Pluxee

Sodexo Benefits and Rewards Services, přední světový hráč v oblasti zaměstnaneckých benefitů a angažovanosti, se ve všech zemích, kde působí, přejmenovává na Pluxee. V České republice tato změna nastává od ledna 2024.

„Pluxee a tedy i Pluxee Česká republika se soustředí výhradně na benefity a rozvoj spokojenosti zaměstnanců. Navazujeme na 30 let působení jako Sodexo na českém trhu a 45 let zkušeností na mezinárodních trzích. V únoru 2024 vstupujeme samostatně na evropskou burzu pod novým jménem, které již nebude patřit do skupiny Sodexo. Díky organizačnímu vyčlenění budeme mít volnější ruku ukázat náš potenciál na rychle se rozvíjejícím se trhu well-beingu pro zaměstnance,“ vysvětluje Daniel Čapek, generální ředitel Pluxee Česká republika a. s. (dříve Sodexo Benefity).

Cílem společnosti Pluxee je být celosvětově první volbou pro firmy, veřejnou správu, obchodníky i spotřebitele, kteří hledají nejlepšího partnera pro zaměstnanecké benefity a angažovanost. Značka slibuje přinášet všem cílovým skupinám více toho, na čem jim skutečně záleží, a otevírat svět příležitostí pro všechny.

„Pro naše klienty a jejich zaměstnance se změnou značky provozně nic nemění. Stejně jako dosud jim budeme i nadále poskytovat plný servis v oblasti benefitů. Smlouvy, platnost již vydaných benefitů, poukázek a karet, přístupové údaje do aplikací nebo způsob placení benefity zůstávají stejné. Od ledna však vydáváme naše benefitní produkty pod značkou Pluxee. A samozřejmě se změní naše vizuální identita, která nás posune blíže našim uživatelům,“ ujišťuje Čapek s tím, že nový start spojený s rebrandingem je zároveň impulsem k mnoha inovacím.

Pro všechny se stravenkovou kartou připravilo Pluxee překvapení: „Až do 15. února budeme mít 10 procent cashback v restauracích po celé ČR. Je to náš dárek všem našim uživatelům k rebrandingu,“ říká Čapek.

V rámci svého strategického plánu do roku 2025 chce Pluxee:

* Zrychlit rozvoj v oblasti stravovacích a volnočasových benefitů a zejména se více prosadit mezi malými a středními podniky.

* Rozšířit svou nabídku v oblasti well-beingu a řešení na podporu kupní síly a angažovanosti zaměstnanců.

* Usnadnit zaměstnancům svých klientů přístup ke svým službám prostřednictvím jednotné digitální platformy.

* Snížit do roku 2025 emise uhlíku o 34 % a zároveň dosáhnout uhlíkové neutrality do roku 2035.

„K dosažení těchto cílů budeme každoročně investovat 10 % našeho obratu do technologií. Některé naše služby už proměnou prošly. Například jsme již v minulém roce zvýšili zabezpečení uživatelských účtů, které je nyní na stejné úrovni jako zabezpečení bank. Další inovace plánujeme v blízké době,“ uvádí Daniel Čapek.

Příběh nového jména Pluxee

  • Plux symbolizuje pozitivitu a potvrzuje to, čím jsme a za čím si stojíme: příležitosti, jak vám dát více toho, na čem vám v životě záleží.
  • X symbolizuje svět příležitostí prostřednictvím personalizovaných a udržitelných zážitků, které nabízíme našim klientům, obchodníkům, uživatelům a zaměstnancům.
  • Dvojité ee představuje náš byznys – employee engagement (angažovanost zaměstnanců)

Pluxee Česká republika

Společnost je lídrem v oblasti benefitů pro zaměstnance na českém trhu, na kterém působí již 30 let. V současné době má ve svém portfoliu stravenkové benefity (karty a poukázky), benefity pro volný čas (karty, Cafeteria, poukázky) a dárkové pasy. Aplikace pro uživatele benefitů je dlouhodobě nejlépe hodnocenou benefitní aplikací na trhu.

Na českém trhu má 12 000 klientů, 750 000 uživatelů benefitů a 70 000 partnerských míst, které benefity přijímají.

Pluxee prochází rychlou digitalizací a do budoucna plánuje přejít kompletně na digitální produkty, což je v souladu se závazkem uhlíkové neutrality do roku 2035. V roce 2023 získala firma ocenění Francouzské obchodní komory za svůj projekt „Recyklace karet“. Kromě udržitelnosti se také Pluxee angažuje v dobročinnosti a podporuje například vzdělávání žen v IT prostřednictvím Czechitas. Každý rok daruje společně s nadací Stop Hunger milion korun na stipendia pro znevýhodněné ženy.

Pluxee Česká republika

Společnost je již 30 let lídrem na českém trhu v oblasti zaměstnaneckých benefitů. V současné době má ve svém portfoliu stravenkové benefity (karty a poukázky), benefity pro volný čas (karty, Cafeteria, poukázky) a dárkové pasy. Aplikace pro uživatele benefitů je dlouhodobě nejlépe hodnocenou benefitní aplikací na trhu. Na českém trhu má 12 000 klientů, 750 000 uživatelů benefitů a 70 000 partnerských míst, které benefity přijímají.

Pluxee do budoucna plánuje přejít kompletně na digitální produkty, což je v souladu se závazkem uhlíkové neutrality do roku 2035. Kromě udržitelnosti se také Pluxee angažuje v dobročinnosti a podporuje například vzdělávání žen v IT prostřednictvím Czechitas.

Více informaci na: www.pluxee.cz

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář

Poslední zprávy z rubriky Tiskové zprávy:

30.01.2024  Sodexo Benefity jsou nyní Pluxee Pluxee Česká republika (Pluxee ČR)




Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688