Německé on-line pojišťovny zadávají reklamu hlavně na pojištění aut (Zajímavost)
Na reklamním trhu digitálních pojistitelů v Německu se i nadále soustředí pozornost na pojištění motorových vozidel. Podle analýzy výzkumné společnosti Research Tools tvoří tento segment většinu mediální komunikace s takřka dvoutřetinovým podílem (63 %).
Poté následuje spíše image reklama, například s výčtem produktovými řad, se zastoupením 12 % a zdravotní pojištění s 10% podílem na celkovém inzerovaném objemu. V současné době zadává reklamu na své produkty 11 až 17 on-line pojišťoven (mezi červnem 2022 a květnem 2023 to bylo konkrétně 14 pojišťovacích ústavů s přímým odbytem).
Sezónní objemová špička jednoznačně připadá na podzim, což je způsobeno vysokým podílem reklamy na pojištění motorových vozidel (období s výročím pojištění největšího podílu aut). Reklamní sdělení se šíří především prostřednictvím internetu a televize, polovina z 10 největších inzerentů zesiluje svůj reklamní tlak prostřednictvím reklamních televizních spotů. Spíše výjimečně využívají poskytovatelé reklamu v rozhlase nebo časopisech. V období mezi červnem 2022 a květnem 2023 investovali tito pojistitelé v Německu do reklamy celkem 35 milionů EUR.
Kromě toho je podle Research Tools patrná rostoucí koncentrace. Zatímco před 2 lety se 3 největší inzerenti podíleli na celkovém objemu reklamy 54 %, v současném období to bylo již úctyhodných 65 %. V čele žebříčku výdajů stojí tyto tři hráči: DFV Deutsche Familienversicherung, Friday a Huk24. V rámci žebříčku objemu investuje 7 poskytovatelů on-line pojištění do své mediální komunikace během 12 měsíců více než milion EUR.
oPojištění.cz
informace ze světa pojištění a risk managementu
Zpravodajský portál, který poskytuje komplexní zpravodajství ze světa pojištění a risk managementu. Denně přináší aktuální zprávy o vývoji pojistného trhu, odborné analýzy, informace o nabízených pojistných produktech a rozhovory s významnými osobnostmi pojišťovnictví.
Více informací na: www.opojisteni.cz
Poslední zprávy z rubriky Pojištění:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Okénko finanční rady
Ondřej Vacek, Ušetřeno.cz
Nechcete přijít o peníze? 5 zásadních tipů, jak úspěšně využít pojištění storna
Petr Holub, MojeNebankovka
Zuzana Dubová, RekvalifikacniKurzy.cz
Financování vašeho vzdělávání: Přehled možností financování rekvalifikačních kurzů
Iva Grácová, Bezvafinance
Petr Holub, Zoxo Financial s.r.o.
Marek Pokorný, Portu
Tomáš Kadeřábek, Swiss Life Select
Lukáš Kaňok, Kalkulátor.cz