Přivádíme české produkty blíže k tchajwanským spotřebitelům
Přivádíme české produkty blíže k tchajwanským spotřebitelům
11.09.2023 / 08:21 | Aktualizováno: 11.09.2023 / 08:26
Jednání s obchodním řetězcem FamilyMart s cílem rozšířit portfolio českých produktů nabízené spotřebitelům na Tchaj-wanu.
Na konci srpna tohoto roku jsme představili vybrané české výrobky zástupcům obchodního řetězce FamilyMart. Jedná se o druhý největší řetězec obchodů se smíšeným zbožím na Tchaj-wanu. V rámci pracovního jednání jsme prezentovali Českou republiku, vývoj české ekonomiky a produkty, ve kterých excelujeme. Zároveň tchajwanští zástupci českých značek měli prostor pro představení sebe a českých produktů, jejichž prodej na Tchaj-wanu již úspěšně rozvíjí.
Vedení FamilyMart jsme seznámili s následujícími produkty:
- Tradiční české pivo Budějovický Budvar
- Čokoláda CARLA
- Želatinové bonbóny a další sladkosti značky The Candy Plus
- Krekry značky Vest
- Potravinové doplňky značky Dr. Müller Pharma
- Vitamíny značky Vitar
- Konvektomaty Retigo
Věříme, že tímto jednáním jsme otevřeli další prostor pro uplatnění českých výrobků na Tchaj-wanu.
Autor: Kateřina Heinischová, vedoucí obchodně-ekonomického úseku, Česká ekonomická a kulturní kancelář v Tchaj-peji
Poslední zprávy z rubriky Ze světa:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz