Prodejna České Mincovny v Praze se umístila na prvním místě v soutěži Visa Czech Top Shop za měsíc květen
Na prvním místě se umístila prodejna České Mincovny v pražské Havelské ulici, která moderním způsobem spojuje tradiční řemeslo ražby mincí s uměním. Prodejna se sportovním vybavením Intersport v OC Westfield Chodov obsadila druhé místo. Tři nejlepší prodejny tohoto měsíce doplňuje prodejna přírodní kosmetiky Botanicus v Ostré u Lysé nad Labem.
Skvělý zákaznický zážitek pro sběratele i investory v nejnovější pobočce České mincovny
Pražská pobočka v Havelské ulici je již druhou prodejnou České mincovny vybudovanou podle nového moderního konceptu. Ten byl poprvé vyzkoušen v již dříve otevřené bratislavské prodejně. Koncept má za úkol přiblížit řemeslo, ve kterém se snoubí drahé kovy, umění a tradice z různých úhlů tak, aby si zákazník z návštěvy neodnesl „pouze“ minci, ale také zážitek. Prodejně vévodí velký pult ve tvaru kulatého razidla, ve kterém si zákazníci mohou prohlédnout to nejnovější a nejzajímavější z aktuální nabídky. Důraz na tradici českého řemesla podtrhuje i interiér, který je dozdoben lustry z dílny dalšího českého výrobce-společnosti Preciosa. Naši inspektoři ocenili také využití multimediální obrazovky pro prezentaci historie společnosti a způsobu ražení mincí. Další body přinesla prodejně i vstřícná a ochotná obsluha. Gratulujeme k zaslouženému prvnímu místu!
Intersport v OC Westfield Chodov obsadil druhé místo
Rakouská společnost Intersport přináší do ČR koncept vyvinutý pro rakouský trh, který cílí na náročné zákazníky v oblasti sportovního vybavení. Pražská prodejna v OC Westfield Chodov je zařízená v moderním minimalistickém designu s použitím udržitelných materiálů. Naši inspektoři ocenili velice dobrou navigaci a jednoduchou orientaci na prodejně, která nabízí široký sortiment a rozprostírá se na ploše o rozloze 1000 m2. Zboží je rozděleno podle aktivit a figuríny oblečené ve stylu jednotlivých sportů pomáhají zákazníkům najít konkrétní segment. Povedené je i využití moderních technologií, které zákazníkům nabízejí doplňující informace o zboží. Skvělými známkami inspektoři ohodnotili i personál prodejny.
Nákupní zážitek v Botanicus
Třetí příčku květnového kola obsadila česká společnost Botanicus vyrábějící přírodní kosmetiku a potraviny. Většinu surovin potřebných pro výrobu si pěstují v BIO kvalitě na vlastních zahradách, které jsou součástí areálu prodejny v Ostré u Lysé nad Labem. Zahrady slouží nejenom k produkci surovin pro výrobu, ale jsou otevřené i pro veřejnost. Zákazníci se zde mohou na vlastní oči přesvědčit, odkud kosmetika pochází a jak se použité rostliny pěstují. Kromě zahrad najdete v areálu i Centrum řemesel, kde je možnost prohlédnout si postup výroby přírodní kosmetiky i jiných tradičních řemeslných výrobků. Propojení nákupu s prezentací vlastní podstaty podniku posouvá zákaznický zážitek na vyšší úroveň, což naši inspektoři ocenili vysokými známkami. Skvělé hodnocení si zasloužil i design samotné prodejny podtrhující koncept a hodnoty celé společnosti.
VISA Czech Top Shop
Soutěž „VISA Czech Top Shop“ je analogií Michelinských hvězd udělovaných restauracím. Inspektoři soutěže inkognito navštěvují a hodnotí každý měsíc zákaznický zážitek nominované prodejny dle osmi kritérií. Z dvanácti vítězů jednotlivých měsíců určí finálová porota závěrečné pořadí nejlepších prodejen roku. Soutěž probíhá již od roku 2020 a jejím titulárním partnerem je společnost Visa, partnery jsou dále MORIS design a SAMSUNG, divize průmyslových displejů. Mediálním partnerem soutěže je Newstream.
Prodejnu může nominovat každý snadno a bezplatně přes mail nominace@mistoprodeje.cz.
Více o soutěži najdete zde: https://www.mistoprodeje.cz/o-soutezi-czech-top-shop/ a na stránkách https://www.czechtopshop.cz/
Poslední zprávy z rubriky Obchod a služby:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři