Luigi’s Box posiluje produktový tým. S evropským růstem mu pomůže Roman Dušek, který vedl vyhledávání v Mallu a v Seznamu
Slovenská technologická firma Luigi’s Box, která se specializuje na zvyšování prodejů e-shopů, pokračuje v rychlém růstu a evropské expanzi. Nově její řady rozšířil expert na online vyhledávání Roman Dušek na pozici head of search. Online vyhledáváním se Dušek zabývá již přes patnáct let, do Luigi’s Box přechází z pozice šéfa vyhledávání v Mall Group. Obdobnou pozici přitom dříve zastával také v Seznamu.
„Práce v Luigi’s Box mě láká především proto, že je to kombinace startupového prostředí a světa vyhledávání, které mě dlouhodobě baví. Profesní zkušenosti mám primárně z firem, které mají jasně definované uživatele, což je u Luigi’s Box jiné, neboť má celou řadu různorodých klientů s individuálními požadavky. Právě pochopení potřeb konkrétních eshopů, jejich uživatelů a byznysových cílů je klíčem ke kvalitnímu a vysoce konverznímu vyhledávání. Jednou z prvních výzev, na které se budu soustředit, je transparentnější komunikace přidané hodnoty Luigi’s Box směrem ke klientovi,“ říká Roman Dušek. Ten nově do slovenské technologické firmy, která pomáhá e-shopům zvyšovat prodeje pomocí umělé inteligence, nastupuje na vedoucí pozici vyhledávání.
Roman Dušek vystudoval obor computer science na Masarykově univerzitě v Brně. V letech 2010–2017 působil nejdříve jako produktový manažer a následně jako vedoucí divize vyhledávání ve společnosti Seznam. Šéfem vyhledávání byl i poté ve společnosti Mall, kde vedl tým vývojářů. Úzce spolupracoval i se Search oddělením polské nákupní platformy Allegro, která v loňském roce akvírovala Mall, a získal tedy silný vhled do obou společností. Do Luigi’s Box přináší klíčové zkušenosti z fungování e-shopů.
Důraz na globální expanzi
„Roman je jeden z mála expertů na vyhledávání v našem regionu. Protože budujeme světový produkt, potřebujeme, aby na něm pracovali ti nejlepší lidé z oboru. Díky zkušenostem ze Seznamu a zejména Mall Group tak Roman skvěle doplní náš tým. Jeho hlavní úlohou bude jednak zvyšovat hodnotu, kterou přinášíme e-shopům využívajícím Luigi’s Box, dále pak zlepšování uživatelské zkušenosti koncových zákazníků. V roli head of search bude zodpovědný za vyhledávání a k němu patřící analytiku. Úspěchy Luigi’s Box jsou zásluhou celého týmu, který pracuje na produktu, na zákaznické podpoře, v obchodě i operativě. A i když k nám Roman přichází do produktové sekce, vidíme velký průnik i s jinými odděleními. Těšíme se na společnou cestu,“ vysvětluje Gejza Nagy, spoluzakladatel a CEO Luigi’s Box.
Dušek přitom není jediným, kdo v poslední době rozšířil řady slovenské technologické firmy. Od loňského září na pozici šéfa prodeje Pawel Zawisza, který se věnoval byznys developmentu v řadě startupů napříč střední a východní Evropou, včetně konkurenční Algolie. Nové posily mají Luigi’s Box, který se umístil v žebříčku Deloitte Technology Fast 50 pro nejrychleji rostoucí firmy, pomoci v globální expanzi. Dnes jeho inteligentní nástroje pro optimalizaci vyhledávání využívá přes 2 500 evropských e-shopů, patří mezi ně i přední e-commerce hráči jako Alza, Benu, Datart, Electronic-star, Košík.cz či Electroworld.
Luigi’s Box je přední slovenská technologická firma, která poskytuje e-shopům inteligentní vyhledávání a doporučení produktů. Pomáhá jim také pochopit, jak využít data o chování zákazníků při nákupu k navyšování prodeje. Vyniká díky jednoduché implementaci do jakéhokoli e-shopu, která zabere pouhých pět minut. Skrze strojové učení a umělou inteligenci umí technologie zjistit, jak nejlépe seřadit výsledky ve vyhledávání nebo který produkt má systém doporučit zákazníkovi. V roce 2014 ji společně založili Gejza Nagy (CEO), Tomáš Kramár (CTO) a Michal Barla (CPO). Technologie Luigi’s Box využívá přes 2 500 e-shopů, mezi jeho největší klienty patří Datart, Electroworld, Benu, O2 či Košík.cz. Loni se umístil na prvním místě v žebříčku největšího světového softwarového tržiště G2 v kategorii e-commerce search a dosáhl nejvyšší kategorie Market Leader. Společnost Deloitte jej navíc zařadila do prestižního žebříčku Technology Fast 50 2022 jako jednu z nejrychleji rostoucích technologických firem ve střední Evropě.
Poslední zprávy z rubriky Lidé:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz