Kiwi pomáhá posilovat letecká spojení v jihovýchodní Asii
Česká značka Kiwi.com zanechala silný otisk v Malajsii poté, co se stala strategickým partnerem platformy Airasia.com. Největší nízkonákladový dopravce zemí jihovýchodní Asie se s podporou původně brněnské firmy chce transformovat na komplexní platformu životního stylu, která spojuje lidi s místy, ale i lidi mezi sebou.
Ilustrační foto Shutterstock
Platforma Airasia.com doposud nabízela cestovní produkty, nákupy, jídlo a odměny, zatímco Kiwi.com jako strategický partner poskytuje aplikaci pro lety do více než 3 000 destinací po celém světě. AirAsia využívá svou síť více než 400 destinací jako největší nízkonákladový dopravce v jihovýchodní Asii (ASEAN), navíc pokrývá města kategorie druhé a třetí významnosti v celém regionu. Díky komplexním letovým datům Kiwi.com tak propojí letecká společnost AirAsia země ASEAN se světem. Klíčovým trhem je Evropa.
„Rozšířením destinací narušujeme rozdíl mezi plným servisem a nízkonákladovými dopravci. Partnerství s Kiwi.com doplňuje naši nabídku letecké mobility jako elektronického prodejce zájezdů a doplňuje strategickou spolupráci, kterou jsme navázali s významnými evropskými a blízkovýchodními leteckými společnostmi,“ říká Rajiv Kumar, vedoucí letového provozu AirAsia. Ve spolupráci s Kiwi.com nyní dopravce obsáhne 700 leteckých společností, které létají do 3 tisíc destinací po celém světě a vždy za zaručenou nejlepší cenu
Podle generální ředitelky AirAsia Karen Chanové musí být cestovní ruch při obnově mezinárodního cestování odvážný a kreativní. „Prosazujeme spolupráci namísto soutěžení, aby se cestovní ruch rozvinul ještě více a silněji než kdykoli dříve. Naše partnerství s Kiwi.com nám pomůže nastartovat mezinárodní cestování,“ dodává.
Milan Dostál, ekonomický diplomat, Velvyslanectví ČR v Kuala Lumpur
Díky našim firmám o nás ví celý svět
Moderní ekonomická diplomacie
Moderní ekonomická diplomacie je časopis, který vydává Ministerstvo zahraničních věcí ČR a který je určen především pro české exportéry. Jedná se o dvouměsíčník, ve kterém vývozní firmy najdou praktické informace o exportních trzích, o službách které jim nabízí Ministerstvo zahraničních věcí a síť ambasád spolu se zahraničními kancelářemi českých státních agentur a institucí. Čtenářům přináší také informace o našich seminářích a podnikatelských misích, o možnosti zapojení se do B2B aktivit České rozvojové agentury a financování exportu. Obsahuje také články, komentáře, analýzy a rozhovory o trendech v oblasti světové ekonomiky, perspektivních exportních oborech a úspěšných českých exportérech.
Poslední zprávy z rubriky Ze světa:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz