Technologický startup Ydistri posiluje management. O nábor a employer branding se z pozice HR manažerky postará Nikola Kříteková
Pozici HR manažerky ve startupu Ydistri nově zastane Nikola Kříteková (33). Ta přichází po zkušenostech z HR managementu v Poslanecké sněmovně ČR a ve společnosti MALL Group a ve startupu bude mít na starost zejména budování silné zaměstnanecké značky, podobně jako nábor nových zaměstnanců. Ten má startupu, který se zaměřuje na optimalizaci skladových zásob a redistribuci deadstocku, pomoci zejména s expanzí na americký trh.
Ze své pozice ve společnosti MALL Group se Kříteková během dvou let svého působení starala o kompletní personální provoz. Na starost měla veškeré procesy náboru, onboardingu i offboardingu a zodpovědná byla také za firemní vzdělávání v odpovídajících segmentech. Zkušenosti v oblasti lidských zdrojů má Kříteková také z Poslanecké sněmovny ČR, kde se v uplynulém roce podílela na sestavování ministerských kabinetů a účastnila se rovněž výběrových řízení do správních a dozorčích rad.
Ve startupu Ydistri bude mít Nikola Kříteková v návaznosti na růst firmy na starost zejména restrukturalizaci veškerých HR procesů. Prioritou je v první fázi nábor nových zaměstnanců, rozšiřování a skladba jednotlivých týmů a s tím související implementace adaptačního procesu. V další fázi růstu Ydistri plánuje rozšířit své působení zejména na americkém trhu. V následujících letech je tak pro Křítekovou prioritou nastavení mezinárodního employer brandingu, vytváření nových zahraničních týmů a budování dalších poboček.
„S myšlenkou práce ve startupu jsem si pohrávala již dlouho. V řešení problému mrtvých zásob vidím velký potenciál, proto mě vize Ydistri zaujala na první pohled a přizpůsobit veškeré HR procesy rychlému růstu firmy je pro mě velkou výzvou. Mým cílem je pomoci Ydistri vybudovat silnou zaměstnaneckou značku tak, abychom se jako zaměstnavatel vryli do povědomí a usnadnili si tak cestu k expanzi a stavění nových zahraničních týmů a zároveň podpořili vnitřní integritu těch stávajících,” vysvětluje Nikola Kříteková, HR manažerka startupu Ydistri.
Právě expanze je pro startup, který v uplynulých letech zaujal přední české i zahraniční investory v čele s V-Sharp Venture Studio Michala Menšíka, Nation 1 či švýcarskou společností Falco Capital, prioritou číslo jedna. V současné době firma mimo Českou republiku působí také v Polsku, Maďarsku, Německu či v Jižní Americe. Právě v americkém trhu vidí společnost velký potenciál a velké ambice tak má nejen v Evropě, ale zejména ve Spojených státech.
Startup Ydistri má za cíl bojovat s problematikou tzv. „deadstocku“. Vyvinul proto software sloužící k redistribuci již existujících skladových zásob napříč jednotlivými pobočkami obchodního řetězce. Cloudová aplikace, kterou lze snadno využívat v kombinaci s již fungujícími technickými řešeními na straně obchodníka, pracuje s daty běžně využívanými pro účely účetnictví či správu skladu. Na jejich základě dokáže software vypočítat prodejní potenciál každé položky na jednotlivých prodejnách a následně navrhnout hromadnou redistribuci tak, aby zůstal naplněn potenciál jejich prodeje za plnou cenu. Efektivní prací s daty tak Ydistri firmám pomáhá udržet optimální hladinu skladových zásob a tím se vyhnout jak plýtvání či zbytečným výprodejům, tak nedostatku konkrétních položek.
Poslední zprávy z rubriky Lidé:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz