Evropská komise vyhlašuje první výzvy k předkládání návrhů na podporu audiovizuálního odvětví
Komise zveřejnila první tři výzvy k předkládání návrhů v rámci dílčího programu MEDIA programu Kreativní Evropa na rok 2022, na který je v letošním roce ze zdrojů EU k dispozici celkem 226 milionů eur. Cílem je podpořit oživení audiovizuálního odvětví a posílit jeho konkurenceschopnost nejen v Evropě, ale i celosvětově. Aktuální výzvy se zaměřují na tři oblasti, a to rozvoj videoher a imerzního obsahu, sítě evropských festivalů a programu MEDIA 360°, nových talentů a trhů, a na podporu spolupráce mezi různými odvětvími. V rámci programu Kreativní Evropa bude na portálu Komise pro financování a nabídková řízení zveřejněno několik dalších výzev.
Poslední zprávy z rubriky Dotace:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři