Věra Stárová (GfK-Praha)
Obchod a služby  |  01.11.2002 09:04:44

Valná hromada CIMA: nová strategie, nový tým

Tomáš Krásný, jednatel INCOMA Consult, zvolen novým prezidentem CIMA
(tisková informace ze dne 31.10. 2002)

CIMA – Český institut pro marketing zahájil na mimořádné valné hromadě dne 30.10.2002 novou etapu své historie. Během 10 let činnosti dosáhla CIMA řady nesporných úspěchů.  Systémem jejího certifikovaného vzdělávání, kompatibilním s evropskými standardy, prošly tisíce absolventů, kteří dnes  patří mezi klíčové aktéry marketingové transformace v ČR.

Členové CIMA si však uvědomují, že na dynamicky se rozvíjejícím českém trhu nelze žít jen z úspěchů minulosti. Je třeba mít aktuální strategii a důrazně ji prosazovat v tvrdé tržní realitě. CIMA se proto na valné hromadě rozhodla rozvinout své dosavadní zkušenosti a nastartovat proces inovace a zvyšování kvality. Jedním z klíčových opatření je prohloubení kontaktů s marketingovou praxí, a to zejména prostřednictvím rozšíření členské základny o marketéry zastupující nejúspěšnější firmy podnikající na našem trhu. 

K prosazení nové strategie bylo zvoleno nové představenstvo, ve kterém budou pracovat: Arjan Bol (ředitel divize marketingu ING ČR), Bohumír Fiala (jednatel Semis Praha), Jiří Grenar (ředitel institutu IMPS), Jan Bart Henry (regionální ředitel Royal TPG Post pro střední a východní Evropu), Tomáš Krásný (jednatel INCOMA Consult, firmy ze skupiny GfK v ČR), Peter Lelovič (Operation Manager agentury Argonauts), Otakar Pivoda (ředitel CIMA), Alena Přidalová (ředitelka institutu OTC) a Jannis Samaras (generální ředitel Santa Nápoje). Představenstvo na svém úvodním zasedání zvolilo prezidentem CIMA Tomáše Krásného. Předsedou dozorčí rady zůstává Jiří Imlauf (ředitel institutu INPRO). 

Nové představenstvo zahájilo práce na business plánu CIMA na rok 2003. Při jeho přípravě hodlá intenzivně komunikovat se členy i s akreditovanými instituty a současně využívat zkušeností EMC (Evropské marketingové konfederace), jejímž je CIMA členem. Zejména v období vrcholících příprav na vstup do Evropské unie je členství v EMC jednou z klíčových výhod. CIMA se proto bude všestranně snažit naplnit své poslání a být nejen reprezentantem českého marketingu v EU, ale i evropského marketingu v ČR.

Kontakt: 
Tomáš Krásný, prezident CIMA (tel. 603 437 315) krasny@incoma.cz

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář





Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688