Stanice ČT24 zažívá největší zájem diváků od začátku svého vysílání
8. 4. 2020
Stanice ČT24 zažívá největší zájem diváků od začátku svého vysílání
Březnové vysílání ČT24 zaznamenalo největší zájem diváků v celé historii patnáctileté existence zpravodajského kanálu. Podíl ČT24 na celkové televizní sledovanosti dosáhl v průměru 9,5 % a vysoce diváci také hodnotí svoji spokojenost s vysíláním. Kanál se dokonce stal nejlépe hodnocenou stanicí. Mimořádně vyhledávané jsou Události, které průměrně v uplynulém měsíci sledovalo bezmála 1,4 milionu diváků.
Zpravodajská Čtyřiadvacítka dosáhla v březnu rekordního podílu na sledovanosti. S podílem 9,5 % se jednalo o nejvyšší měsíční průměr od spuštění vysílání v roce 2005, a ČT24 se tak stala čtvrtou nejvyhledávanější stanicí v zemi. Její pořady oslovily v uplynulém měsíci bezmála 6,6 milionu diváků, tedy 77,5 % všech dospělých obyvatel České republiky. Diváci rovněž velmi vysoce hodnotí spokojenost s vysíláním ČT24, ta dosáhla v březnu na známku 8,8 na škále od 1 do 10. V současnosti je tak kanál ČT24 z hlediska spokojenosti nejlépe hodnocenou stanicí. Z výzkumu společnosti Kantar CZ také vyplynulo, že pro více než třetinu respondentů je zpravodajství ČT hlavním zdrojem informací, zatímco z ostatních televizí čerpá primárně informace 7 % populace.
Mezi nejsledovanější relace patřil po tiskové konferenci vlády z 15. března pořad Věda 24 na téma koronaviru z téhož dne (711 tisíc diváků při podílu na publiku 18,25 %) a vůbec historicky nejsledovanější druhá část Otázek Václava Moravce z 22. března (676 tisíc diváků při podílu na publiku 22,92 %).
Mimořádně vyhledávaná byla v březnu hlavní zpravodajská relace. Události v průměru na stanicích ČT1 a ČT24 sledovalo 1,37 milionu diváků při podílu na sledovanosti 32,99 %. Vůbec nejsledovanější byly v neděli 15. března, kdy si je zapnulo nejvíce diváků za posledních 15 let – na ČT1 a ČT24 dohromady 2 miliony při podílu na publiku 42,75 %.
V meziročním srovnání s březnem loňského roku narostl podíl na sledovanosti u ČT24 více než dvouapůlnásobně a významně tak přispěl k celkovému březnovému výsledku České televize. S 34,69 % podílu na sledovanosti šlo o její nejsilnější měsíc od roku 2016 a nadále tak potvrzuje pozici aktuálně nejvyhledávanější televizní skupiny v zemi.
Tiskové oddělení ČT
Zdroj dat: ATO – Nielsen Admosphere, živě + TS0-3, 8. 4. 2020
Zdroj dat: Kantar CZ, sběr dat: 31. 3. – 1. 4. 2020, počet respondentů: 1 004
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz