Marketing a média  |  08.04.2020 14:32:01

Stanice ČT24 zažívá největší zájem diváků od začátku svého vysílání

8. 4. 2020

Stanice ČT24 zažívá největší zájem diváků od začátku svého vysílání

Březnové vysílání ČT24 zaznamenalo největší zájem diváků v celé historii patnáctileté existence zpravodajského kanálu. Podíl ČT24 na celkové televizní sledovanosti dosáhl v průměru 9,5 % a vysoce diváci také hodnotí svoji spokojenost s vysíláním. Kanál se dokonce stal nejlépe hodnocenou stanicí. Mimořádně vyhledávané jsou Události, které průměrně v uplynulém měsíci sledovalo bezmála 1,4 milionu diváků.

Zpravodajská Čtyřiadvacítka dosáhla v březnu rekordního podílu na sledovanosti. S podílem 9,5 % se jednalo o nejvyšší měsíční průměr od spuštění vysílání v roce 2005, a ČT24 se tak stala čtvrtou nejvyhledávanější stanicí v zemi. Její pořady oslovily v uplynulém měsíci bezmála 6,6 milionu diváků, tedy 77,5 % všech dospělých obyvatel České republiky. Diváci rovněž velmi vysoce hodnotí spokojenost s vysíláním ČT24, ta dosáhla v březnu na známku 8,8 na škále od 1 do 10. V současnosti je tak kanál ČT24 z hlediska spokojenosti nejlépe hodnocenou stanicí. Z výzkumu společnosti Kantar CZ také vyplynulo, že pro více než třetinu respondentů je zpravodajství ČT hlavním zdrojem informací, zatímco z ostatních televizí čerpá primárně informace 7 % populace.

Mezi nejsledovanější relace patřil po tiskové konferenci vlády z 15. března pořad Věda 24 na téma koronaviru z téhož dne (711 tisíc diváků při podílu na publiku 18,25 %) a vůbec historicky nejsledovanější druhá část Otázek Václava Moravce z 22. března (676 tisíc diváků při podílu na publiku 22,92 %).

Mimořádně vyhledávaná byla v březnu hlavní zpravodajská relace. Události v průměru na stanicích ČT1 a ČT24 sledovalo 1,37 milionu diváků při podílu na sledovanosti 32,99 %. Vůbec nejsledovanější byly v neděli 15. března, kdy si je zapnulo nejvíce diváků za posledních 15 let – na ČT1 a ČT24 dohromady 2 miliony při podílu na publiku 42,75 %.

V meziročním srovnání s březnem loňského roku narostl podíl na sledovanosti u ČT24 více než dvouapůlnásobně a významně tak přispěl k celkovému březnovému výsledku České televize. S 34,69 % podílu na sledovanosti šlo o její nejsilnější měsíc od roku 2016 a nadále tak potvrzuje pozici aktuálně nejvyhledávanější televizní skupiny v zemi.

Tiskové oddělení ČT

Zdroj dat: ATO – Nielsen Admosphere, živě + TS0-3, 8. 4. 2020

Zdroj dat: Kantar CZ, sběr dat: 31. 3. – 1. 4. 2020, počet respondentů: 1 004

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář

Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:

18.04.2024  Zbyněk Stanjura v diskusním pořadu na CNN Prima News MF ČR (Ministerstvo financí ČR)
26.03.2024  Novinářské kachny mezi lety 2015 - 2020 (Na pravou míru) ec.europa.eu (Evropská komise)
28.02.2024  Výkonným ředitelem SLPV bude Michal Holas SLPV (slpv.cz)




Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688