Jak může firma budoucnosti nalákat (a udržet) mladou generaci? (Video)
Chci pracovat pro tento produkt nebo tuto službu, které mi dávají smysl. Nikoli firma samotná, ale konkrétní předmět činnosti je a napříště bude pro mladé lidi tahákem v rámci konkrétní pracovní činnosti. Společným jmenovatelem fungování byznysu bude mimo jiné udržitelnost, uvedl v rámci projektu Alter Eko byznysový kouč a mentor Petr Beneš v rozhovoru s Pavlem Kysilkou, zakladatelem 6D Academy.
Další investiční videa naleznete na stránce video.kurzy.cz
Zdroj: Youtube, kanál uživatele Investicniweb
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři