Nezávislé certifikované prodejny by mohly vytvořit novou maloobchodní síť
Značku kvality TRADIČNÍ ČESKÝ OBCHOD –
CERTIFIKOVÁNO získalo na pražském kongresu pro tradiční trh Samoška
dalších sedmnáct prodejen. K dnešnímu dni je tak v České republice 118
prodejen, které se mohou touto značkou pochlubit.
Základní podmínky pro
udělení certifikace zůstávají stále stejné, tzn. sídlo
a místo podnikání v ČR, základní český kapitál, členové statutárního
orgánu jsou občané ČR a na prodejně jsou k dostání alespoň ⅔ zboží
českého původu.
Asociace českého tradičního obchodu (AČTO) udílí značku TRADIČNÍ ČESKÝ
OBCHOD – CERTIFIKOVÁNO úspěšným obchodníkům, provozujícím na nezávislém
trhu obchody s potravinami a smíšeným zbožím, dvakrát ročně od roku
2017.
„Naši značku získalo již 118 prodejen. To mě vzhledem k tomu, v jak
drsně konkurenčním prostředí musejí tradiční obchodníci bojovat a
přežít, naplňuje optimismem. Sto osmnáct prodejen napříč téměř všemi
regiony, to už by mohla být taková malá samostatná
maloobchodní síť. Vzhledem k vysokému standardu služeb i kvalitě zboží
věřím, že by na trhu obstála,“
dodává k certifikaci Zdeněk Juračka, předseda AČTO.
Značka TRADIČNÍ ČESKÝ OBCHOD – CERTIFIKOVÁNO usnadňuje zákazníkům
orientaci na českém trhu, protože ukazuje, která prodejna poskytuje
kvalitní služby, sortiment, profesionální personál a české potraviny.
Zákazníci tak mají v certifikovaných prodejnách jistotu,
že nakoupí dobře, kvalitně a „po česku“. Obchodníkům naopak dává
zpětnou vazbu, nabízí jim konkurenční výhodu a možnost vyzvednout
vlastní úsilí.
Poslední zprávy z rubriky Obchod a služby:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz