Švédská H&M čelí poklesu zisku
Autor: Radek Říha
Švédská oděvní společnost H&M zklamala investory díky 10procentnímu poklesu ve čtvrtletním zisku. Druhý největší maloobchodní prodejce módy na světě obviňuje z úpadku investice, jejichž cílem je posílení online obchodu.
Zisk se snížil za poslední 3 roky až v roce 2018 kvůli konkurenci ze strany značek Zara, Primark a ASOS. Dále za snížení zisku může snaha o posunutí společnosti k populárnímu online obchodování v hlavních rozpočtových obchodech.
"Byl to náročný rok pro skupinu H&M a pro průmysl, ale po těžké první polovině se objevují známky, že se transformační snahy společnosti začínají projevovat," uvedl generální ředitel Karl-Johan Persson ve svém prohlášení.
Společnost H&M vynaložila v posledních třech měsících svého finančního roku zhruba 50 milionu dolarů na logistiku a technologii. Dále intenzivně investovala do digitální techniky a přezkoumává svou kombinaci obchodů a značek a zároveň pracuje na nové koncepci obchodů H&M.
STOX.cz
STOX.cz je portál společnosti Grant Capital a.s. pro podporu online obchodování s minimálními náklady a komplexně nejvýhodnější podporu.
Více informací na: www.stox.cz
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz