(Kurzy.cz)
V Praze už je OK POINT na deseti místech, další se bude otevírat do konce roku
V posledních třech letech došlo ke značné redukci bankovních poboček, a to včetně těch pražských. Současný klientský trend se totiž ubírá směrem k digitalizaci a kumulaci více služeb na jednom místě. Právě finanční a realitní služby propojuje koncept OK POINT, za kterým stojí Broker Consulting . Na konci září otevřel již 10. pobočku v Praze, celkem po ČR provozuje 42 OK POINTů.
„V expanzi a budování nových poboček patříme k nejúspěšnějším, v této oblasti jsme předstihli i mnohé etablované banky. Do konce roku plánujeme otevřít ještě OK POINT v Praze 4 mezi stanicemi metra Pražského povstání a Vyšehrad, a tím se počtem poboček v Praze srovnáme s Air Bank či mBank,“ komentuje Radim Štantejský, manažer projektu OK POINT Broker Consulting, a doplňuje: „Výhodu našich OK POINTů oproti klasickým pobočkám bank je to, že my na jednom místě poskytujeme finanční, bankovní a realitní služby . Navíc spolupracujeme s finančními institucemi napříč trhem a klient tak dostane nabídku od více bank najednou a nemusí obíhat jednotlivé pobočky.“
V praxi to probíhá tak, že jedním z nejčastějších požadavků, s nímž klient na OK POINT přijde, je vyřešení vlastního bydlení. Na místě mu konzultant ve spolupráci se specialisty nabídne pomoc s hledáním nemovitosti a s právními službami spojenými s koupí, pomůže s financováním kupě nemovitosti a připraví nabídky z více bank a spořitelen a dále zařídí pojištění nemovitosti a domácnosti a ostatní zajištění. Klient tak nemusí neustále vše vysvětlovat znovu na různých místech a různým pracovníkům.
„Když jsme s OK POINTy začínali, inspirovali jsme se západní Evropou, kde trend franšízových konceptů tohoto typu má bohatou tradici a velmi úspěšně funguje. Dokonce i banky samotné prodávají konkurenční produkty. Jdou do otevřené soutěže a každá se opravdu snaží ukázat, že má ve své oblasti ty nejvýhodnější služby. Klienti k tomu naše finanční instituce nenutí, a i když jsou nespokojení s jejich službami a přístupem, tak u nich stejně zůstanou. V tomto bohužel zaostáváme za západní Evropou, český klient je konzervativnější a často na to doplácí," shrnuje situaci Štantejský.
OK POINT Vinohradská 37
V září byl slavnostně otevřen už desátý OK POINT ve v Praze. Nachází se na Vinohradské 37, v dolní části ulice blíže k Václavskému náměstí a budově Českého rozhlasu. Jedná se již o druhý OK POINT na této významné pražské třídě. Současně se třemi podlažími je to největší OK POINT v celé síti. Franšízanty jsou Petr Mareš a Jan Smílek, oba mají předchozí bohaté zkušenosti z oboru financí.
„OK POINT na nás zapůsobil svojí komplexností služeb. Takovou šíři servisu od finančního plánovaní přes bankovní služby až po realitní obchody nenajdou klienti na žádné bankovní pobočce. U nás jim rádi pomůžeme se vším, a to od brzkého rána až do večerních hodin,“ říká franšízant Jan Smílek.
adresa: Vinohradská 938/37, Praha 2 – Vinohrady, 120 00
otevírací doba: PO – 8:30 až 18:00, ÚT a ČT – 8:30 až 17:00, ST – 7:30 až 20:00 a PÁ – 8.30 až 16:00
bankomat / vkladomat: non-stop
* - bez Expat Premium Branch určené pro cizince
** - v provozu aktuálně jen 56 poboček, tři jsou v rekonstrukci a budou zprovozněny nejpozději koncem roku 2018
*** - 7 poboček je multibrandových pod hlavičkou ČSOB a Poštovní spořitelny
**** - bez Partners Marketů
***** - mBank dále provozuje i 13 mKiosků
OK POINTy jako fenomén v rámci finančního trhu v České republice
Franšízová pobočka OK POINT je místem, ve kterém mohou lidé sjednávat produkty a služby různých bank i pojišťoven a řešit realitní služby, aniž by museli navštěvovat několik různých filiálek. Jedná se o unikátní místo, jehož cílem je usnadnit klientům život a ulehčit jim orientaci v nepřeberném a nepřehledném množství nabízených služeb. Propojuje se zde finanční plánování, nízkonákladové bankovnictví, dokonce i realitní služby. Tou nejpodstatnější výhodou OK POINTu je pak možnost sjednat si produkt nebo službu na míru v rámci aktuální nabídky finančních institucí, a to za nejvýhodnějších podmínek na trhu.
Díky lidskému přístupu ke klientům, diskuzi nad jejich přáními a plány a šíří poskytovaných služeb se OK POINTy staly jedním z nejrychleji rostoucích franšízových konceptů na tuzemskám trhu. Výhodou je také vstupní investice v maximální výši 1,5 milionů korun, která je mnohonásobně nižší než u populárních franšíz z oblasti gastronomie. Svou roli hraje i prestiž finančního odvětví, která oslovuje zejména stávající úspěšné podnikatele či vrcholové manažery z korporací hledající druhou kariéru. Příležitost pro otevření OK POINTu z hlediska dlouhodobého strategického rozvoje jsou nyní ve městech Praha, Příbram, Hodonín, Břeclav, Chrudim, Žďár nad Sázavou, Havířov, Čáslav, Kutná Hora, Třebíč, Tábor, Písek, Klatovy, Rokycany, Rakovník, Cheb, Aš, Kadaň a Vsetín.
Více o OK POINTech na www.okpointy.cz.
Poslední zprávy z rubriky Tiskové zprávy:
Přečtěte si také:
Prezentace
19.03.2024 Kde jsou nejlevnější last minute zájezdy – jak...
15.03.2024 Klíčové faktory úspěšného tradingu? Názor...
12.03.2024 XTB zvyšuje úroky z volných prostředků!
Okénko investora
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Michal Brothánek, AVANT IS
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Trhy excelují: Japonský Nikkei, americký Nasdaq a nejnověji i zlato dosahují historických maxim
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
Spotřebitelská inflace dále ustupuje, meziroční růst již na inflačním cíli ČNB
Ali Daylami, BITmarkets
Vítězství Trumpa může zbrzdit rozvoj centralizovaných digitálních měn