Agresivní řidiči? Ti v BMW
Jestliže jste jako majitelé vozu této značky nebo jen fandové ihned po přečtení titulku začali nesouhlasně vrtět hlavou, pak vězte, že tento průzkum udělali Britové. Proč ti by měli milovat řidiče v BMW, no řekněte sami. Nicméně…
Jennings Motor Group, britský prodejce aut, si nechal udělat průzkum toho, jak lidé vnímají jednotlivé automobilové značky. A výsledek? Nejhorší jsou podle nich ti v BMW, tohoto názoru bylo až 21,3 % dotázaných. S pouhými 8 procenty pak jsou na druhém místě ti, kdo sedí za volantem Renaultu, pak ti v Audi (6,3 %), VW (4,1 %) a Peugeotu (2,3 %).
Naopak z druhé konce se umístili majitelé Mercedes-Benz, kteří jsou považováni za klidné a opatrné řidiče.
Za nejhorší, bez ohledu na to v jakém autě sedí, považují Britové čerstvé majitele řidičských průkazů. Tohoto názoru je 47,4 % dotázaných, na druhém místě jsou důchodci (27 %) a třetí nejhorší jsou řidiči užitkových vozidel.
I když jde o britský průzkum, s těmi závěrečnými informacemi lze souhlasit bez ohledu na to, zda se to týká Britů nebo Čechů.
Asistenční služby pro motoristy, dopravní informace, dálniční kupóny, autoškoly, turistické informace, cestování.
ÚAMK je ryze českým poskytovatelem asistenčních služeb s největší tradicí v poskytování asistenčních služeb v České republice s přímým napojením na mezinárodní sítě prestižních automotoklubů sdružených v sítích FIA (Fédération Internationale de L´Automobile) a ARC Europe, prostřednictvím, kterých zajišťuje kvalitní asistenční služby kdekoliv v Evropě i ve světě.
Více na: www.uamk.cz
Poslední zprávy z rubriky Auto Moto:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz