Proč českým rodinám nevadí, že prodělávají na úsporách tisíce?
V oblasti investičních služeb má komunikace s trhem své zvláštnosti. To, že reklama funguje, se přesvědčily statisíce DIKů při kupónové privatizaci. Tímto faktem byli zaskočeni zřejmě i její samotní tvůrci. Jak snadno podlehl nezkušený český človíček „jistotě desetinásobku“! S jakou naivní důvěrou nosili čeští důchodci své celoživotní úspory do kampeliček! Tento atak bezuzdné reklamy propagující finanční produkty přinesl své ovoce. Trhu drobných investorů se zmocnila nedůvěra. Již žádné fondy, pokud nejsou výnosy zaručeny a vklady pojištěny. Již žádné akcie, pokud se trhy kymácejí jako loď za bouře. Chceme jistotu, ochraňte naše celoživotní úspory, křičí kampeličkáři. Zatočte s Koženým a vyplaťte, co jste slíbili, chatují akcionáři Harvardů. Zasvěcení profíci, kteří se vyznají, se potutelně smějí. Neměli jste naletět, vy prosťáčci. Vždyť to byla jen reklama a vy jste na ni skočili, cha cha.
Více informací na I-POINT: http://www.ipoint.cz/detail.php?article=10967
Poslední zprávy z rubriky Finance:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz