Facebook chrlí jednu novinku za druhou. Teď jde o naše soukromí
Největší sociální síť světa se stále holedbá, jak jí jde o bezpečí uživatelů a jak chrání naše soukromí. Jenže opak je často pravdou. Nasvědčuje tomu i novinka, kterou si tahle americká firma přichystala.
Firmám, které si na Facebooku objednají reklamu, nabídne naše data. A to nejen ta, která po sobě zanecháme na sociální síti. Předá jim i informace o tom, co jsme dělali na jiných webových stránkách! Pro firmy tak bude mnohem snazší cílit reklamu na základě toho, co vyhledáváme v internetových prohlížečích.
Dosud Facebook přizpůsoboval reklamu na svých stránkách podle toho, co lidé 'lajkovali'. Pokud jste měli mezi oblíbenými stránkami například více automobilek, měli jste reklamy na Facebooku převážně o autech a věcech s tím spojených.
Teď bude reklama na největší sociální síti reflektovat i to, co budete hledat a číst mimo Facebook. Reklama se pak objeví na reklamních pozicích v sekci Novinky.
Facebook však zároveň dá uživatelům možnost vyjádřit se, zda mu reklama vyhovuje. Přibude tlačítko 'Proč to vidím?', Které bude součástí každé zobrazené reklamy. Pokud vám reklama bude překážet, můžete ji odstranit, informují tvnoviny.sk s odkazem na portál medialne.sk.
Nová funkce bude fungovat v průběhu následujících týdnů zatím jen v Americe, později by se měla objevit v ostatních zemích. Jde o další novinku, kterou v poslední době Facebook představil. Před časem například avizoval novou funkci, takzvané Tlačítko pro zvědavce.
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz