CME: TV Nova už má smlouvy na 70 % letošních tržeb v ČR
Sledovanost TV Nova v červnu v cílové skupině 15-54 vzrostla na 36,4 % z 32,3 % v průběhu minulého roku. Generální ředitel navíc oznámil, že skupina česká divize již má smlouvy na přibližně 70% celoročních očekávaných tržeb (HN)
Zpráva není novinkou. Již s výsledky za 2. kv. byl vidět poměrně výrazný růst sledovanosti v České republice. Ve 2. kv. celková sledovanost prime time v klíčové skupině 15-54 dosáhla 42,4 % (37,6 % loni). S výsledky CME oznámila i to, že má již dojednané smlouvy se svými zákazníky na přibližně 70 % celoročního očekávaného objemu reklamy v ČR (na ostatních trzích se dojednaný objem pohybuje mezi 70-85 %). CME v druhém pololetí očekává meziroční růst provozního zisku v rozmezí 0 % - 30 % (a víceméně meziroční stagnaci tržeb). To odpovídá jednocifernému růstu cen reklamy napříč trhy a stále nižší vyprodanosti na klíčovém trhu v České republice. Náš pohled na rok 2014 se nemění.
Václav Kmínek
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři