CME: Objem prodaného reklamního času v 1Q poklesl o 57%, Prima zvedá ceny
Podle deníku E15 klesl za 1Q 2013 prodaný reklamní čas na hlavním kanále Novy o 57 % r/r, přičemž podobný pokles nastal u druhého nejsledovanějšího kanálu Nova Cinema. Pokles prodaného reklamního času zhruba v tomto rozsahu je očekáván a je způsoben vyššími cenami za reklamu. Podle obchodního ředitele Novy Jana Vlčka se za první čtvrtletí snížily tržby, nepočítá se však s poklesem za celý rok. E15 rovněž uvádí, že Prima v reakci na zaplněnost reklamnního času zvýšila pro období duben až červen ceny. To hodnotíme jako mírně pozitivní pro CME, jelikož cílem nové politiky bylo přimět ke zvýšení cen celý trh. Míra zvýšení však není známa.
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři