TV Nova prodala 50% prostoru pro reklamu pro letošní rok, nová strategie se projeví v douhodobém horizontu
Jan Andruško, ředitel TV Nova ze skupiny CME, včera pro ČTK uvedl, že televize prodala přes 50 % z reklamního času plánovaného pro letošek. To odpovídá informacím z posledního konferenčního hovoru, kde management uvedl, že více než polovinu prodá v dohledné době. Andruško dále uvedl, že kdyby televize přistoupila na další snižování cen, znamenalo by to pro ni “pomalou smrt”. Nová strategie, která přinesla podstatně vyšší ceny, podle něj přinese efekt až v horizontu let, nikoli kvartálů. Zprávu považujeme za neutrální.
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři