(Kurzy.cz)
US mediální trh rostl o 3,1% vloni a poroste o 3,5% letos
Pro letošní rok PWC odhaduje růst sektoru o dalších 3,5%. Růst v řádu jednotek procenta se dá podle zprávy očekávat až do roku 2015. Poklesnou ovšem náklady na nahrávání hudby a vydávání papírových novin. Celkový růst sektoru by do roku 2015 měl dosahovat ročního tempa na úrovni 4,6% při růstu tržeb ze 443 mld.USD v roce 2010 na 555 mld.USD na konci roku 2015.
Digitální média se budou na celkovém růstu podílet ke konci roku 2015 z 59% oproti současným cca 25%. Digitální produkty se budou v roce 2015 podílet na výdajích za zábavu a média 29% oproti 21% v loňském roce.
Výdaje na reklamu v USA v loňském roce rostly o 5,4% oproti poklesu o 14% v roce 2009. Celkové výdaje na reklamu porostou ročně o 4,2% na výsledných 208 mld.USD v roce 2015 oproti 170 mld.USD v roce 2010.
Online reklama se bude podílet na růstu z 12%, inzerce videoher a kinosálů poroste o 8 respektive 6,8%. Výdaje na TV reklamu by měly růst o 4,9%, výdaje na reklamu v tištěných médiích poklesnou o 0,2%.
Poslední zprávy z rubriky Finance:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz