Cannes Lions láká účastníky
Přihlášky reklamních prací se uzavírají 4. března.
Pro účastníky letošního ročníku je připraveno více než padesát seminářů předních kreativců, které budou probíhat paralelně se soutěží.
Návštěvníci se mohou účastnit i dvacítky exkluzivních workshopů, na programu jsou celkem čtyři slavnostní ceremonie.
Na letošní festival se přihlásili delegáti z 95 zemí, účast předběžně přislíbili i zástupci čtyř stovek největších zadavatelů reklamy.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz