První zelená síť patří Vodafonu
Operátor pro kampaň První zelená síť využívá zejména venkovní nosiče, postery a televizní jingles. Koncept kampaně pochází z dílny agentury Team Red, loga a název První zelená síť vznikly v agentuře Lemonade.
Do zelené se převléknou jak fanouškovské stránky Vodafone na Facebooku a Twitteru, tak na Vodafone Youtube kanálu. Tam bude umístěno edukativní animované video, které připraví agentura Boomerang,“ řekl specialista interaktivního marketingu Vodafone Petr Houzar.
Kampaň upozorňuje na fakt, že Vodafone jako první operátor v ČR využívá v maximální možné míře energii z obnovitelných zdrojů, jíž pokrývá 70 % spotřeby svých vysílačů, datacenter a ústředen.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři