Svatební veletrh jde do nákupního centra
Pořadatelé Svatebního dne Brno 2011 oznámili, že sedmý ročník akce se koncem ledna přesune z brněnského výstaviště do prostor nákupního a zábavního centra Olympia Brno.
„Důvodem nejsou finance,“ řekla Strategii Maria Halahijová z pořádající firmy Magique Moment, „chtěli jsme změnit prostředí a Olympii považujeme za atraktivnější pro mladou generaci.“
Halahijová očekává, že změna přinese větší návštěvnost akce. Pro Olympii Brno je konání svatebního veletrhu další z eventů, které svým návštěvníkům nabízí. „Obchodní centra už nejsou jen místem pro nákupy, návštěvníci chodí i za zábavou,“ řekla PR manažerka Olympie Monika Findoráková a dodala, že nejúspěšnější jsou fashion nebo sportovní akce.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz