Škoda dala za reklamu nejvíc
Údaje přinesla společnost Admosphere, která se zabývá analýzou reklamních investic.
Škoda do reklamy za deset měsíců investovala 386 milionů korun, druhý Ford 256 milionů a třetí Peugeot 244 milionů. Následují Hyundai a Renault.
Z celkových výdajů na reklamu směřovalo do televizní reklamy nebo do reklamy v tisku 2,64 miliardy korun, ostatní formy reklamy pohltily 805 milionů. Admosphere vyhodnocuje reklamní výdaje na základě ceníkových cen.
Škoda Auto byla podle statistiky Svazu dovozců automobilů do října nejprodávanější na trhu. Druhý skončil Ford a na dalších místech Volkswagen, Renault a Hyundai.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz