Výdaje na internetovou reklamu vzrostly
Vyplývá to ze statistiky AdMonitoring společnosti Mediaresearch. V samotném říjnu byl největším zadavatelem reklamy Vodafone s 10,8 milionu korun, následuje Hypoteční banka s devíti miliony a Česká spořitelna s utracenými téměř sedmi miliony korun. Nejvíce, téměř 62 milionů, do internetové inzerce investovali peněžní zprostředkovatelé, následují zadavatelé z oblasti motorových vozidel se 48 miliony Kč.
Nejvíce peněz v říjnu inkasoval Seznam.cz, který z takzvané display internetové reklamy získal 173,5 milionu korun, následuje Centrum Holdings se 77 miliony a Mafra s 64,5 milionu korun.
Ceníkové ceny jsou výrazně vyšší, než zadavatelé po slevách skutečně za reklamu zaplatí. Podle nedávného odhadu společnosti Centrum Holdings by letos měli zadavatelé za zobrazovanou reklamu vydat ve skutečnosti 1,5 miliardy korun. Za pět let by to měl být dvojnásobek.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři