Politická reklama bude příští rok chybět
V příštím roce se v Česku nebudou konat žádné volby, investice politických stran do reklamy tak budou zřejmě minimální.
"Absence inzerce politických stran postihne především mediatypy outdoor a deníky," řekl Jan Matějka ze společnosti Médea Group. Výpadek příjmů od politických stran u tiskových médií a ve venkovní reklamě očekává i generální ředitel mediální agentury ZenithOptimedia Prague Petr Majerik. Výpadek výdajů na předvolební kampaně by ovšem podle něj měl být vykompenzován mírným oživením na straně komerčních zadavatelů, a to zejména menších a středních firem, z nichž některé loni a letos výrazně omezily své investice.
Právě venkovní a tisková reklama měly největší podíl na výdajích, které v letošním roce politické strany v oblasti reklamy měly, vyplývá z monitoringu reklamních investic společnosti Admosphere. Za první tři čtvrtletí letošního roku investovaly politické strany do inzerce 1,156 miliardy korun. Z toho asi 849 milionů korun šlo do reklamy v tisku a zhruba 307,4 milionu Kč do venkovní reklamy, tedy například do billboardů či plakátů.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz