Zboží.cz startuje předvánoční kampaň
Tu připravila agentura McCann Erickson. Kampaň poběží v televizi, rádiu, tisku a na internetu. Cílem kampaně je podpora služby v hlavním nákupním období, tedy před Vánoci. Kampaň zároveň podpoří spuštění nové verze služby, která byla nasazena na konci října. "Kreativní podoba kampaně akcentuje hlavní benefity Zboží.cz, tedy možnost nákupu z pohodlí domova, úsporu peněz a hlavně času, ve srovnání s nakupováním v klasických kamenných obchodech," vysvětluje Daniel Blažek, Brand manager Seznam.cz.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz