MTV vydělává na reality show
Kostýmy znázorňující postavy z pořadu, který přináší zážitky skupiny osmi mladých Američanů a Američanek většinou italského původu zajímajících se jen o posilování, solária, módu, alkohol a diskotéky, letos patří v USA k nejpopulárnějším. Stanice tak může získat zajímavý podíl z téměř miliardy dolarů, jež dospělí Američané podle odhadů letos za kostýmy utratí.
Manažeři společnosti Viacom, jíž stanice MTV patří, přitom nenechali nic náhodě. Při schvalování kostýmu jedné z nejpopulárnějších postav Pařby v Jersey Shore, Nicole Polizziové známější pod přezdívkou Snooki, zcela vážně řešili délku sukně a výšku paruky. Snooki totiž kromě nepříliš ortodoxního vkusu v odívání proslula vysoko vyčesanými vlasy a sukněmi tak krátkými, že často více ukazují, než zakrývají. Kromě Polizziové posloužily jako vzor pro kostýmy ještě další dvě postavy show - svalovci Mike a Paul posedlí cvičením, solárii a snahou vypadat jak ze škatulky. V jejich případě se tvůrci kostýmů museli vypořádat s dokonalou imitací svalů a v případě Paula i jeho silně nagelovaným účesem.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz