Jemča VIVA oceněna v soutěži Obal roku
Marketingové noviny píší, že porotu zaujalo především dobré propojení příběhu značky VIVA s celkovým řešením obalu. Ocenění v domácí soutěži umožňuje Jemče účast v celosvětové soutěži obalového designu WorldStar for Packaging.
Nové čaje VIVA se snaží zákazníky nalákat na chuť a vůni čerstvého ovoce. Samotný obal tyto hodnoty sděluje – světle zelená základní barva krabičky navozuje pocit čerstvosti a zároveň výrobek zřetelně zviditelňuje v regálech obchodů, píšou Marketingové noviny. Jednotlivé příchutě jsou snadno rozlišitelné díky fotografiím konkrétních plodů s odpovídajícím barevným podkladem. Krabičky jsou znovu uzavíratelné, příjemně se s nimi manipuluje a balení jednotlivých čajových sáčků do zvláštních přebalů udržuje svěží vůni i chuť čaje. Jemča byla za svá obalová řešení pozitivně ohodnocena již podruhé – v roce 2008 získala ocenění za řadu Exclusive.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz