Nový viceprezident GTS Central Europe
V této pozici bude zodpovědný za řízení marketingové komunikace skupiny GTS, public relations a segmentový marketing.
Miloš Mastník má více než desetileté zkušenosti z oboru telekomunikací. Působil v Českém Telecomu, kde zodpovídal za řízení produktů a služeb. V roce 2004 nastoupil do společnosti GTS Czech, kde měl na starosti produktový marketing, strategii a rozvoj. Od roku 2008 působil jako ředitel divize komerční podpory společnosti GTS Novera se zodpovědností za marketingovou strategii, segmentový marketing, management procesů, PR, podporu prodeje a péči o zákazníky.
V poslední době měl na starosti komplexní řízení projektů GTS s implementací nových obchodních modelů zaměřených na zlepšování a standardizaci celopodnikových procesů vyplývajících z postupné unifikace služeb GTS. Zároveň také koordinuje integrační proces nedávno koupeného rumunského operátora Datek.
Miloš Mastník vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze a telekomunikační technologie na Delft University of Technology. Mezinárodní titul Executive MBA získal na University of Pittsburgh. Narodil se v Praze v roce 1971, je ženatý a má dvě děti.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz